logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: THEORY OF COGNITIVE INTERESTS IN BIOETHICS EDUCATION
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/1
AUTORZY: Anna Kossobucka.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Wykorzystanie potencjału tkwiącego w kształceniu bioetycznym przez nauczycieli biologii w liceum ogólnokształcącym w świetle habermasowskiej koncepcji interesów konstytuujących poznanie
ŹRÓDŁO: W: Jakość wobec wyzwań i zagrożeń XXI wieku, [t.] 3 / Edyta Ślachcińska, Andrzej Zduniak (red. nauk.)
ADRES WYDAWNICZY: Poznań : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa, 2011
SERIA: Edukacja XXI wieku, 24
OPIS FIZYCZNY: S. 42-52
ISBN: 978-83-61304-24-1
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • moral education
  • theory of cognitive interests in bioethics education

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego