logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: THEORY OF SCHOOL ASSESSMENT
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/1
AUTORZY: Grażyna Szyling.
TYTUŁ: Nauczycielskie praktyki oceniania poza standardami
OZNACZENIE WYDANIA: Wyd. 2
ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Oficyna Wydawnicza Impuls, 2017
OPIS FIZYCZNY: 386 s., il., 24 cm
ISBN: 978-83-8095-346-8
UWAGI: Bibliogr. s. 371-382. Indeks
Typ publikacji: PM
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • theory of school assessment
  • formative and summative assessment
  • school assessment system
  • reliability and validity of assessment
  • teacher's assessment practices
  • opacity of practices

      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego