logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: THEORY OF TEACHING
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/1
AUTORZY: Dorota Klus-Stańska.
TYTUŁ: Paradygmaty dydaktyki : myśleć teorią o praktyce
ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2018
OPIS FIZYCZNY: 278 s., il., 24 cm
ISBN: 978-83-01-20150-0
UWAGI: Bibliogr. s. 261-269. Indeksy
Typ publikacji: POD
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 25.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • theory of teaching
  • paradigm
  • objectivism
  • constructivism
  • transformation

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego