logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: TOURISM SERVICES
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/3
AUTORZY: Krzysztof Kopeć.
TYTUŁ: Szczególne elementy popytu na usługi turystyki konferencyjnej
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Particular elements of demand for conference tourism services
ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług. - 2012, nr 84, s. [671]-679
p-ISSN: 1896-382X

UWAGI: Bibliogr. w przypisach
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • conference tourism
  • holiday tourism
  • demand
  • tourism services

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/3
    AUTORZY: Kšištof Kopec`.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Vikoristannâ popitu na poslugi konferencìjnogo turizmu âk elementa, ŝo spriâê regìonal'nomu rozvitku
    ŹRÓDŁO: W: Deržavne upravlìnnâ ta mìsceve samovrâduvannâ : tezi XII mìžnarodnogo naukovogo kongresu, 29 bereznâ 2012 r. / [red. kol. V. A. Landsman et al.]
    ADRES WYDAWNICZY: Harkìv : Vidavnictvo HarRÌ NADU "Magìstr", 2012
    OPIS FIZYCZNY: S. 295-296
    ISBN: 978-966-390-093-X
    UWAGI: Bibliogr. 5 poz.
    Typ publikacji: ZRZ
    Język publikacji: UKR
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • conference tourism
  • holiday tourism
  • demand
  • tourism services

    Adres url:
    3/3
    AUTORZY: Sylwia Kuczamer-Kłopotowska.
    TYTUŁ: Sensory marketing as a new tool of supporting the marketing communication process in tourism services sector
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Marketing sensoryczny jako nowe narzędzie wspierania procesu komunikacji marketingowej w sektorze usług turystycznych
    ŹRÓDŁO: Handel Wewnętrzny. - 2017, R. 63, nr 2, s. 226-235
    p-ISSN: 0438-5403

    UWAGI: Bibliogr. 22 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • marketing sensoryczny
  • komunikacja marketingowa
  • usługi turystyczne

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • sensory marketing
  • marketing communication
  • tourism services

    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego