logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: TOURISTIC PRODUCT
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/2
AUTORZY: Urszula Kęprowska.
TYTUŁ: Promocja produktu turystycznego na przykładzie miasta Gdańska
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Promotion of tourist product on the example of the city of Gdańsk
ŹRÓDŁO: Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. - 2012, R. 10, nr 2, cz. 2, s. [73]-89
p-ISSN: 2084-5189

UWAGI: Bibliogr. 17 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • produkt turystyczny
  • marketing miejsc
  • promocja miasta
  • Gdańsk
  • kreowanie wizerunku

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • touristic product
  • places marketing
  • city promotion
  • Gdansk
  • image creation

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/2
    AUTORZY: Klaudia Nowicka.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Produkt turystyczny muzeum etnograficznego jako jeden ze sposobów na zachowanie tożsamości regionalnej w dobie globalizacji
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The touristic product of an etnographic museum as a way to maintain regional identity in the era of globalization
    ŹRÓDŁO: W: Współczesne problemy badań geograficznych / pod red. Ryszarda K. Borówki, Anny Cedro, Igora Kavetskyy'ego
    ADRES WYDAWNICZY: Szczecin : Wydawnictwo PPH Zapol Dmochowski, Sobczyk, 2013
    OPIS FIZYCZNY: S. [223]-232
    ISBN: 978-83-7518-662-8
    UWAGI: Bibliogr. 18 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • touristic product
  • globalization
  • etnographic museum

      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego