logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: TRANSLATION STUDIES
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/3
AUTORZY: Wioleta Karwacka.
TYTUŁ: Constructing translation research with the use of keystroke logging : a case study
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Konstruowanie badań nad przekładem z wykorzystaniem oprogramowania Translog
ŹRÓDŁO: Forum Filologiczne Ateneum = Ateneum Philological Forum. - 2013, 1 (1), s. 93-111
p-ISSN: 2353-2912

UWAGI: Bibliogr. 16 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • translation studies
  • process studies
  • translation norms
  • keystroke logging
  • translation research
  • translation research method

    Adres url:
    2/3
    TYTUŁ [CZASOPISMA, SERII]: Studia Rossica Gedanensia 1 , [dokument elektroniczny] / red. Katarzyna Wojan & Żanna Sładkiewicz
    ISSN: 2392-3644
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydział Filologiczny, Uniwersytet Gdański, 2014
    UWAGI: Jęz. publikacji: ENG, POL, RUS
    UWAGI: http://cwf.ug.edu.pl/ojs/index.php/SRG/issue/view/100 [dostęp 29.04.2016]
    Typ publikacji: PEK
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • academic journal
  • Russian language
  • Russian culture
  • Russian literature
  • Russian history
  • linguistics
  • translation studies
  • investigative philology
  • Polish-Russian comparative linguistics
  • language education
  • bibliography

    Adres url:
    3/3
    AUTORZY: Elizabeth Woodward-Smith, Hadrian A. Lankiewicz, Anna Szczepaniak-Kozak.
    TYTUŁ: Translation didactics: a proposal for teaching consecutive interpreting
    ŹRÓDŁO: Glottodidactica. - 2018, Vol. 45/1, s. 179-192
    p-ISSN: 0072-4769

    UWAGI: Bibliogr. 35 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • teaching translation
  • translation studies
  • consecutive interpreting
  • foreign language teaching vs. translation
  • autonomy and collaborative learning

    DOI:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego