logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: TUTORING
Liczba odnalezionych rekordów: 8



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/8
AUTORZY: Beata Karpińska-Musiał, Agnieszka Dziedziczak-Foltyn.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: At students' service - tutoring and coaching as innovative methods of acdemic education in Poland
ŹRÓDŁO: W: 6th international conference on Education and New Learning Technologies : Barcelona, Spain. 7th-9th of July, 2014 : conference proceedings [dokument elektroniczny / ed. by L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres]
ADRES WYDAWNICZY: [S. l.] : IATED Academy, 2014
SERIA: EDULEARN14 Proceedings, 2340-1117
OPIS FIZYCZNY: S. 6057-6064
ISBN: 978-84-617-0557-3
UWAGI: Bibliogr. 30 poz.
UWAGI: Płyta CD
Typ publikacji: ZMR
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 15.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • tutoring
  • coaching
  • innovative teaching methods
  • change in academic education in Poland
  • personalized education
  • devepoment
  • quality education
  • higher education efficacy

    Inne bazy podające opis:
  • Web of Science

    Adres url:
    2/8
    AUTORZY: Ewa Szymczak, Mirosława Malinowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Tutoring na Wydziale Oceanografii i Geografii Uniwersytetu Gdańskiego
    ŹRÓDŁO: W: Turoring : teoria, praktyka, studia przypadków / red. nauk. Piotr Czekierda, Bartosz Fingas, Marcin Szala
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Wolters Kluwer, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 239-244
    ISBN: 978-83-264-8169-7
    UWAGI: vtls001481970
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • tutoring
  • Wydział Oceanografii i Geografii UG

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • tutoring
  • Faculty of Oceanography and Geography University of Gdańsk

    3/8
    AUTORZY: Lucyna Przybylska.
    TYTUŁ: Tutoring na Wydziale Oceanografii i Geografii Uniwersytetu Gdańskiego - motywy zaangażowania w nową ofertę dydaktyczną
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Tutoring at the Faculty of Oceanography and Geography of the University of Gdańsk - motives of involvement in a new educational offer
    ŹRÓDŁO: Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio B, Geographia, Geologia, Mineralogia et Petrographia. - 2015, Vol. 70, z. 1, s. 153-167
    p-ISSN: 0137-1983
    e-ISSN: 2083-3601

    UWAGI: Bibliogr. 20 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • tutoring
  • tutoring akademicki
  • geografia
  • motywy
  • jakość kształcenia akademickiego

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • tutoring
  • academic tutoring
  • geography
  • motives
  • tutor
  • quality of academic education

    Adres url:
    DOI:
    4/8
    AUTORZY: Lucyna Przybylska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Dlaczego (nie) zapisałeś się na tutoring? Motywy (nie) zaangażowania w nową ofertę dydaktyczną studentów geografii Uniwersytetu Gdańskiego
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Why have you (not) enrolled for tutoring? Geography students's motives of (no) involvement in a new educational offer at the University of Gdańsk
    ŹRÓDŁO: W: Nowe problemy i metody badań procesu kształcenia geograficznego = New problems and research methods in geography education / [red. tomu Iwona Piotrowska, Elżbieta Szkurłat]
    ADRES WYDAWNICZY: Poznań : Komisja Edukacji Geograficznej PTG, 2016
    SERIA: Prace Komisji Edukacji Geograficznej Polskiego Towarzystwa Geograficznego, 2543-5590, t. 6
    OPIS FIZYCZNY: S. 225-238
    ISBN: 978-83-934983-3-8
    UWAGI: Bibliogr. 25 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • tutoring
  • geografia
  • motywy
  • jakość kształcenia akademickiego

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • tutoring
  • geography
  • motives
  • quality of academic education

    5/8
    AUTORZY: Adam Jarosz.
    TYTUŁ: O tutoringu akademickim, czyli o nowej formie nauczania francuskiego jako trzeciego języka obcego w ramach lektoratu języka nowożytnego
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Academic tutoring - a new form of teaching French as the third foreign language in the framework of modern language teaching
    ŹRÓDŁO: Linguodidactica. - 2016, T. 20, S. 119-132
    p-ISSN: 1731-6332

    UWAGI: Bibliogr. 19 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • tutoring
  • relacja uczeń-mistrz
  • nauczanie francuskiego

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • tutoring
  • student-master relation
  • teaching French language

    Adres url:
    DOI:
    6/8
    AUTORZY: Jarosław Jendza.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Tutoring w uniwersytecie - pomiędzy nabywaniem a tworzeniem znaczeń w procesie studiowania
    ŹRÓDŁO: W: W trosce o jakość w ilości : tutoring oksfordzki w Uniwersytecie Gdańskim / pod red. Beaty Karpińskiej-Musiał
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Wydawnictwo Libron - Filip Lohner, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 29-60
    ISBN: 978-83-65148-72-8
    UWAGI: Bibliogr. 65 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • tutoring
  • university
  • students

    Adres url:
    7/8
    AUTORZY: Beata Karpińska-Musiał.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Tutoring akademicki - pomiędzy epistemą a doxą. Tożsamość metody w kontekście kształcenia uniwersyteckiego
    ŹRÓDŁO: W: Tutoring : teoria, praktyka, studia przypadków / red. nauk. Piotr Czekierda, Bartosz Fingas, Marcin Szala
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Wolters Kluwer, 2018
    OPIS FIZYCZNY: S. 129-145
    ISBN: 978-83-8124-969-0
    UWAGI: Bibliogr. 21 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • tutoring
  • personalized education
  • philosophy of a dialogue
  • theories of education

    8/8
    AUTORZY: Beata Karpińska-Musiał.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Tutoring na Wydziale Filologicznym Uniwersytetu Gdańskiego - w trosce o jakość w ilości
    ŹRÓDŁO: W: Tutoring : teoria, praktyka, studia przypadków / red. nauk. Piotr Czekierda, Bartosz Fingas, Marcin Szala
    OZNACZENIE WYDANIA: Wyd. 2
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Wolters Kluwer, 2018
    OPIS FIZYCZNY: S. 257-272
    ISBN: 978-83-8124-969-0
    UWAGI: Bibliogr. 3 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • tutoring
  • personalized education
  • "IQ" Project
  • European funds

      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego