logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: UNSPEAKABLE EDUCATION
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/2
AUTORZY: Naomi Hodgson, Joris Vlieghe, Piotr Zamojski.
TYTUŁ: Manifesto for a post-critical pedagogy
ADRES WYDAWNICZY: [S. l.] : Punctum Books, 2017
OPIS FIZYCZNY: 104 s.
ISBN: 978-1-947447-38-7
ISBN: 978-1-947447-39-4
Typ publikacji: ZM
Język publikacji: ENG
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • post-critical
  • critical pedagogy
  • love
  • hope
  • affirmation
  • world
  • equality
  • pedagogical hermeneutics
  • principled normativity
  • new generation
  • unspeakable education

    2/2
    AUTORZY: Naomi Hodgson, Joris Vlieghe, Piotr Zamojski.
    TYTUŁ: Education and the Love for the World: articulating a post-critical educational philosophy
    ŹRÓDŁO: Foro de Educación. - 2018, Vol. 16, no. 24, s. 7-20
    p-ISSN: 1698-7799
    e-ISSN: 1698-7802

    UWAGI: Bibliogr. 38 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • post-critical
  • critical pedagogy
  • love
  • hope
  • affirmation
  • world
  • equality
  • pedagogical hermeneutics
  • principled normativity
  • new generation
  • unspeakable education

    Inne bazy podające opis:
  • Web of Science

    Adres url:
    DOI:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego