logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: URBAN TRAVEL
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/3
AUTORZY: Katarzyna Hebel.
TYTUŁ: Podróże do pracy mieszkańców Polski w świetle badań statystycznych i marketingowych
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Travel to work of Poland's inhabitants in the view of statistical and marketing research
ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Gdańskiego. Ekonomika Transportu i Logistyka. - 2012, nr 44, s. [101]-116
p-ISSN: 0208-4821

UWAGI: Bibliogr. 4 poz.
UWAGI: Tyt. nru: Problemy funkcjonowania europejskiego transportu i rynku transportowego w XXI wieku
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • transport miejski
  • badania statystyczne
  • badania marketingowe

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • urban travel
  • statistical research
  • marketing research

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/3
    AUTORZY: Katarzyna Hebel.
    TYTUŁ: Podróże obligatoryjne mieszkańców polskich miast na przykładzie Gdyni
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Obligatory travels of Polish cities inhabitants on the example of Gdynia
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Gdańskiego. Ekonomika Transportu i Logistyka. - 2014, nr 52, s. [129]-145
    p-ISSN: 0208-4821

    UWAGI: Bibliogr. 8 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 8.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • podróże obligatoryjne
  • transport miejski
  • badania marketingowe

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • obligatory travels
  • urban travel
  • marketing research

    Adres url:
    3/3
    AUTORZY: Katarzyna Hebel, Marcin Wołek, Olgierd Wyszomirski.
    TYTUŁ: Rola samochodu osobowego w podróżach miejskich mieszkańców Gdyni w 2015 roku w świetle wyników badań marketingowych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The role of car in urban travels of residents of Gdynia in 2015 in the light of the results of marketing research
    ŹRÓDŁO: Przegląd Komunikacyjny. - 2017, R. 72, nr 2, s. 21-24
    p-ISSN: 0033-2232

    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 8.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • samochód
  • transport miejski
  • badania marketingowe

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • car
  • urban travel
  • marketing research

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego