logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: VIRTUAL REALITY
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/4
AUTORZY: Piotr Krzywdziński.
TYTUŁ: Uwagi o pedagogicznej roli aktorów nie-ludzkich
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Notes on pedagogical role of the non-human actors
ŹRÓDŁO: Ars Educandi. - 2013, T. 10, s. 137-147
p-ISSN: 1230-607X

UWAGI: Bibliogr. 17 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • pedagogika
  • socjalizacja
  • wirtualna rzeczywistość
  • sztuczna inteligencja

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • pedagogy
  • socialization
  • virtual reality
  • artificial intelligence

    2/4
    AUTORZY: Michalina Rutka.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Creating identity in the relationship with the cat
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Konstruowanie tożsamości poprzez relację z pozaludzkim Innym - kotem
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 2, Social and political role of the media = Media, biznes, kultura, t. 2, Społeczna i polityczna rola mediów / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 585-[603]
    ISBN: 978-0-9927953-1-3 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-495-5 (POL)
    UWAGI: Bibliogr. 22 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • dyskurs
  • tripod
  • społeczność internetowa
  • Internet
  • sieć
  • on-line
  • rzeczywistość wirtualna
  • tożsamość
  • ja
  • kot
  • dekonstrukcja

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • discourse
  • tripod structure
  • internet community
  • internet
  • on-line
  • internet discussion forum
  • identity
  • self
  • cat
  • deconstruction
  • virtual reality

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    3/4
    AUTORZY: Piotr Prósinowski, Piotr Krzywdziński.
    TYTUŁ: Oniryczne inkarnacje : konstrukcje snów w wybranych grach wideo
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Oneiric incarnations : the construction of dreams in selected video games
    ŹRÓDŁO: Ars Educandi. - 2015, T. 12, s. 71-81
    p-ISSN: 1230-607X

    UWAGI: Bibliogr. 26 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • gry wideo
  • game studies
  • analiza tekstu kultury
  • wirtualna rzeczywistość
  • sny

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • video games
  • game studies
  • analysis of cultural text
  • virtual reality
  • dreams

    Adres url:
    4/4
    AUTORZY: Justyna Siemionow.
    TYTUŁ: New media in the education of children with and without disabilities from the perspective of the knowledge and actions of their parents
    ŹRÓDŁO: Problemy Wczesnej Edukacji = Issues in Early Education. - 2018, nr 1 (40), s. 85-94
    p-ISSN: 1734-1582
    e-ISSN: 2451-2230

    UWAGI: Bibliogr. 19 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 14.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • new technologies
  • disabled child
  • education process
  • virtual reality
  • risky behaviours

    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego