logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: VISUAL COMMUNICATION
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/3
AUTORZY: Małgorzata Łosiewicz.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: The function of visual communication in the promotion of a city (as exemplified by the case of Gdańsk)
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Znaczenie komunikacji wizualnej w promocji miasta na przykładzie Gdańska
ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 1, Media language research = Media, biznes, kultura, t. 1, Badania nad językiem mediów / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
OPIS FIZYCZNY: S. 331-[352]
ISBN: 978-0-9927953-0-6 (IRL)
ISBN: 978-83-7942-494-8 (POL)
UWAGI: Bibliogr. 12 poz.
Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
Miejsce konferencji: Gdańsk
Kraj: PL
Od dnia: 2013.10.10
Do dnia: 2013.10.11
Typ publikacji: ZMR
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • marketing terytorialny
  • promocja miasta
  • komunikacja wizualna

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • territorial marketing
  • promotion of the city
  • visual communication
  • media
  • business
  • culture

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/3
    AUTORZY: Aleksandra Żukowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Relacje słowa i obrazu w plakacie społecznym na przykładzie piętnastu lat konkursu Galeria Plakatu AMS na tle współczesnej kultury wizualnej w Polsce
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Word-image relationships in social poster on the example of AMS Poster Gallery Contest in the context of contemporary visual culture in Poland
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 3, Media realities. Forms, problems, aspirations = Media, biznes, kultura, t. 3, Rzeczywistość medialna. Formy, problemy, aspiracje / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 95-110
    ISBN: 978-0-9927953-6-8 (IRL)
    UWAGI: 978-83-8083-406-4 (POL)
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • Galeria Plakatu AMS
  • plakat społeczny
  • komunikacja wizualna
  • typografia

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • AMS Poster Gallery
  • social posters
  • visual communication
  • typography

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    3/3
    AUTORZY: Longina Strumska-Cylwik, Olivier Bert.
    TYTUŁ: What are the implications of celebrities 'behaving badly' online?
    ŹRÓDŁO: Communitas. - 2018, Vol. 23, s. 194-206
    p-ISSN: 1023-0556
    e-ISSN: 2415-0525

    UWAGI: Bibliogr. 38 poz.
    Typ publikacji: ZAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • online communication
  • mass communication
  • media texts
  • communicational interaction
  • image studies
  • visual communication
  • celebrity
  • identity studies
  • mediated communication

    Inne bazy podające opis:
  • Web of Science

    Adres url:
    DOI:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego