logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: WIND PARKS
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/2
AUTORZY: Robert Bęben.
TYTUŁ: The role of social marketing in overcoming the NIMBY syndrome
ŹRÓDŁO: Journal of Positive Management. - 2015, Vol. 6, no. 1, s. 3-16
p-ISSN: 2083-103X
e-ISSN: 2392-1412

UWAGI: Bibliogr. 15 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 10.000
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social marketing
  • NIMBY syndrome
  • wind parks

    Adres url:
    DOI:
    2/2
    AUTORZY: Anna Lusińska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Wizerunek firm budujących i użytkujących parki wiatrowe na polskim rynku w mediach regionalnych na przykładzie Eco-Wind Construction S.A.
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The image builders nad users of wind parks on the Polish market in regional media as an example Eco-Wind Construction S.A.
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 1, Old media, modern media = Media, biznes, kultura, t. 1, W kręgu starych i nowych mediów / ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 309-328
    ISBN: 978-0-9927953-4-4 (irl)
    ISBN: 978-83-8083-404-0 (pol)
    UWAGI: Bibliogr.40 poz.
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • wizerunek
  • public relations
  • parki wiatrowe
  • media regionalne
  • komunikacja społeczna

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • image
  • public relations
  • wind parks
  • regional media
  • social communication

      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego