logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: YOUNG LEARNERS
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/2
AUTORZY: Hanna Kryszewska.
TYTUŁ: How children learn languages : comparison of L1 and L2 and implications for ELT
ŹRÓDŁO: Beyond Philology. - 2012, no. 9, s. [153]-173
p-ISSN: 1732-1220

UWAGI: Bibliogr. 23 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: ENG
Słowa kluczowe w j. ang.:
  • acquisition
  • learning
  • mother tongue
  • foreign/target language
  • native children
  • young learners

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/2
    AUTORZY: Martin Blaszk.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: A social constructivist island in a sea of transmission
    ŹRÓDŁO: W: Language, thought and education : across systems / ed. by Marek Kuczyński, Leszek Szymański
    ADRES WYDAWNICZY: Zielona Góra : Oficyna Wydawnicza Uniwersytetu Zielonogórskiego, 2013
    OPIS FIZYCZNY: S. 149-164
    ISBN: 978-83-7842-044-6
    UWAGI: Bibliogr. 13 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social constructivist educational model
  • transmission-based teaching
  • young learners
  • second language learning
  • school and society

      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego