logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: CRM
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/3
AUTORZY: Bogdan Nogalski, Wojciech Machel.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Strategia CRM a poprawa konkurencyjności dealerów samochodów osobowych
ŹRÓDŁO: W: Czynniki i źródła przewagi konkurencyjnej / pod red. nauk. Małgorzaty Juchniewicz
ADRES WYDAWNICZY: Olsztyn : [s.n.], 2009
OPIS FIZYCZNY: S. [215]-221
ISBN: 978-83-89112-84-2
UWAGI: Bibliogr. 10 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • strategia
  • CRM
  • konkurencja

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/3
    AUTORZY: Dorota Buchnowska.
    TYTUŁ: Serwisy społecznościowe jako źródło wiedzy o klientach
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Social networking services as a source of knowledge about customers
    ŹRÓDŁO: Informatyka Ekonomiczna (Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu) ; nr 119. - 2010, 18, s. [40]-48
    p-ISSN: 1507-3858

    UWAGI: Bibliogr. 23 poz.
    UWAGI: Tyt. nru: Systemy informacyjne w zarządzaniu. Zastosowania praktyczne
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • serwis społecznościowy
  • Web 2.0
  • CRM
  • KCRM

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    3/3
    AUTORZY: Paweł Antonowicz.
    TYTUŁ: Innovative use of information from CRM systems to create strategic actions of companies on the market : a catalogue of good and bad business practices
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Innowacyjne wykorzystanie informacji z systemów CRM do kreowania działań strategicznych przedsiębiorstw na rynku : katalog dobrych i złych praktyk biznesowych
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Małopolskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej w Tarnowie. Prace z Zakresu Zarządzania = Research Papers Collection. Works on Management. - 2014, T. 25, nr 2, s. [17]-25
    p-ISSN: 1506-2635

    UWAGI: Bibliogr. 20 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • zarządzanie relacjami z klientami
  • CRM
  • technologie informatyczne

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • customer relationship management
  • CRM
  • IT

    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego