logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: FACEBOOK
Liczba odnalezionych rekordów: 5



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/5
AUTORZY: Dorota Buchnowska, Monika Woźniak.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: The role and use of social media by universities - ranking of universities in social media
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Rola i wykorzystanie mediów społecznościowych przez uczelnie wyższe - ranking uczelni w mediach społecznościowych
ŹRÓDŁO: W: Problemy konwergencji mediów, [t. 2] / red. nauk. Michał Kaczmarczyk, Dariusz Rott ; przy współudz. Magdaleny Boczkowskiej
ADRES WYDAWNICZY: Praga ; Sosnowiec : Oficyna Wydawnicza "Humanitas" [etc.], 2013
SERIA: Media and Public Relation
OPIS FIZYCZNY: S. [319]-330
ISBN: 978-83-61991-43-4
ISBN: 978-80-87800-00-3
UWAGI: Bibliogr. 25 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • media społecznościowe
  • serwisy społecznościowe
  • uczelnie akademickie
  • Facebook
  • YouTube
  • Twitter

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social media
  • social networking sites
  • academic HEIs
  • Facebook
  • YouTube
  • Twitter

    2/5
    AUTORZY: Dorota Buchnowska.
    TYTUŁ: Wykorzystanie mediów społecznościowych przez uczelnie wyższe i studentów w świetle badań własnych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Use of social media by higher education institutions and students in the light of empirical studies
    ŹRÓDŁO: Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences. - 2013, 2 (15), s. [36]-50
    p-ISSN: 2080-6000

    UWAGI: Bibliogr. 19 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • serwis społecznościowy
  • media społecznościowe
  • uczelnie wyższe
  • Facebook
  • fanpage

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social networks
  • social media
  • universities
  • Facebook
  • fanpage

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    3/5
    AUTORZY: Magdalena Iwanowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Czy miasta potrafią mówić? Gdańsk, Sopot i Gdynia w sieci social media
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Are cities able to communicate? Gdańsk, Sopot and Gdynia in social media
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 3, New trajectories of advertising and public relations = Media, biznes, kultura, t. 3, Nowe trajektorie reklamy i public relations / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 61-[78]
    ISBN: 978-0-9927953-2-0 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-496-2 (POL)
    UWAGI: Bibliogr. 14 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • social media
  • Facebook
  • marketing miejsc
  • komunikacja na linii urząd-obywatel

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social media
  • Facebook
  • place branding
  • communication between local authorities and citizens

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    4/5
    AUTORZY: Magdalena Iwanowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Wolisz Facebooka czy Snapchata? O psychologicznych motywach korzystania z mediów społecznościowych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Do you prefer Facebook or Snapchat? The psychological motivations of the social media use
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 3, Media realities. Forms, problems, aspirations = Media, biznes, kultura, t. 3, Rzeczywistość medialna. Formy, problemy, aspiracje / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 171-186
    ISBN: 978-0-9927953-6-8 (IRL)
    UWAGI: 978-83-8083-406-4 (POL)
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • media społecznościowe
  • Facebook
  • Snapchat
  • psychologia mediów
  • teoria korzystania i gratyfikacji

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social media
  • Facebook
  • Snapchat
  • psychology of media
  • uses and gratification theory

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    5/5
    AUTORZY: Marcin Szulc, Beata Pastwa-Wojciechowska.
    TYTUŁ: Facebook jako źródło wiedzy i niewiedzy na temat marihuany
    ŹRÓDŁO: Przegląd Naukowo-Metodyczny. Edukacja dla Bezpieczeństwa. - 2017, R. 10, nr 1, s. 495-514
    p-ISSN: 1899-3524

    UWAGI: Bibliogr. 45 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • Facebook
  • marihuana
  • konopie
  • manipulacja
  • konsekwencje zdrowotne

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Facebook
  • marihuana
  • cannabis
  • manipulation
  • health hazards

    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego