logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: PAULO FREIRE
Liczba odnalezionych rekordów: 5



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/5
AUTORZY: Piotr Stańczyk.
TYTUŁ: Interesy, ekonomia i emancypacja. O powrocie pedagogiki krytycznej do zagadnień społeczno-ekonomicznych i pojęciu interwencji
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Interests, economics and emancipation. On return of critical pedagogy to socio-economic issues and category of intervention
ŹRÓDŁO: Teraźniejszość, Człowiek, Edukacja. - 2016, T. 19, nr 2 (74), s. 31-52
p-ISSN: 1505-8808
e-ISSN: 2450-3428

UWAGI: Bibliogr. 40 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 10.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • pedagogika krytyczna
  • interwencja
  • klasa społeczna
  • emancypacja
  • polityki publiczne
  • Paulo Freire

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • critical pedagogy
  • intervention
  • social class
  • emancipation
  • public politics
  • Paulo Freire

    Adres url:
    2/5
    AUTORZY: Karolina Starego.
    TYTUŁ: Poza dyskurs kompetencji w edukacji krytycznej. "Trzeci termin" oraz Paula Freirego i Jacquesa Rancière'a idea dialogu "zapośredniczonego"
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Beyond competence: Paulo Freire, Jacque Rancière and the use of the "third term" in critical pedagogy
    ŹRÓDŁO: Forum Oświatowe. - 2016, nr 1 (55), s. 33-53
    p-ISSN: 0867-0323
    e-ISSN: 2450-3452

    UWAGI: Bibliogr. 54 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • Paulo Freire
  • Jacques Rancière
  • kompetencje
  • dialog
  • pedagogika krytyczna
  • rzecz
  • "trzeci termin"

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Paulo Freire
  • Jacques Rancière
  • competence
  • dialogue
  • critical pedagogy
  • third term

    Adres url:
    3/5
    AUTORZY: Piotr Stańczyk.
    TYTUŁ: Freirego Suchodolskim - Suchodolskiego Freirem: pedagogika materialistyczna i krytyka ideologii
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Freire with Suchodolski - Suchodolski with Freire: materialist pedagogy and critique of ideology
    ŹRÓDŁO: Teraźniejszość, Człowiek, Edukacja. - 2018, T. 21, nr 2 (82), s. 7-30
    p-ISSN: 1505-8808
    e-ISSN: 2450-3428

    UWAGI: Bibliogr. 47 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • Bogdan Suchodolski
  • Paulo Freire
  • pedagogika materialistyczna
  • krytyka ideologii
  • pedagogika krytyczna
  • pedagogika rzeczy

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Bogdan Suchodolski
  • Paulo Freire
  • materialist pedagogy
  • critique of ideology
  • critical pedagogy
  • thing-centered pedagogy

    Adres url:
    4/5
    AUTORZY: Piotr Stańczyk.
    TYTUŁ: Krótka historia terminu conscientização i o tym, jak Paulo Freire je porzucił
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Brief history of conscientization category and or why Paulo Freire abandon it
    ŹRÓDŁO: Teraźniejszość, Człowiek, Edukacja. - 2018, T. 21, nr 1 (81), s. 7-23
    p-ISSN: 1505-8808
    e-ISSN: 2450-3428

    UWAGI: Bibliogr. 57 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • conscientização
  • konscientyzacja
  • Paulo Freire
  • pedagogia emancypacyjna

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • conscientização
  • conscientization
  • Paulo Freire
  • pedagogy of emancipation

    Adres url:
    5/5
    AUTORZY: Piotr Stańczyk.
    TYTUŁ: Uciśnieni, historia i społeczna zmiana. Historiozofia w filozofii wychowania P. Freirego: pojęcie historii jako możliwości
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The oppressed, history and social change. Philosophy of history in P. Freire's philosophy of education: category of history as possibility
    ŹRÓDŁO: Forum Oświatowe. - 2018, Vol. 30, nr 1 (59), s. 53-72
    p-ISSN: 0867-0323
    e-ISSN: 2450-3452

    UWAGI: Bibliogr. 52 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • historia jako możliwość
  • pedagogika emancypacyjna
  • Paulo Freire
  • historiozofia
  • ideologia
  • pedagogika krytyczna

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • history as possibility
  • emancipatory education
  • Paulo Freire
  • philosophy of history
  • ideology
  • critical pedagogy

    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego