logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: ALFABETYZACJA WIZUALNA
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/1
AUTORZY: Małgorzata Cackowska.
TYTUŁ: Emergent literacy, visual literacy i czytanie dialogowe. Potencjał edukacyjny i emancypacyjny książki obrazkowej w środowisku rodzinnym i przedszkolnym
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Emergent literacy, visual literacy and dialogic reading. Educational and emancipatory potential of picturebook in the family and kindergarten environment
ŹRÓDŁO: Problemy Wczesnej Edukacji = Issues in Early Education. - 2016, R. 12, nr 2(33), s. 102-113
p-ISSN: 1734-1582
e-ISSN: 2451-2230

UWAGI: Bibliogr. 22 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 14.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • książka obrazkowa
  • wczesna alfabetyzacja
  • alfabetyzacja wizualna
  • czytanie dialogowe

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • picturebook
  • emergent literacy
  • visual literacy
  • dialogic reading

    Adres url:
    DOI:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego