logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: ARCHETYPY
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/3
AUTORZY: Beata M. Pawlik-Popielarska.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Archetyp bezdomności.
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Archetype of homelessness.
ŹRÓDŁO: W: Oblicza biedy we współczesnej Polsce, [dokument elektroniczny] / red. Monika Popow [et al.].
ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Doktoranckie Koło Naukowe "Na Styku", 2011.
OPIS FIZYCZNY: S. 141-156.
ISBN: 978-83-9337420-5
UWAGI: Bibliogr. 19 poz.
UWAGI: http://depot.ceon.pl/handle/123456789/131 [dostęp 3.02.2012].
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • pojęcie i przyczyny bezdomności
  • archetypy
  • sytuacja gospodarcza kraju

    Adres url:
    2/3
    AUTORZY: Anna Wasilewska.
    TYTUŁ: Język, symbole, archetypy w badaniach nad obrazem płci w literaturze dzieciecej. Uwagi teoretyczno-metodologiczne
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Language, symbols, archetypes in the study of images in children's literature. Theoretical and methodological conclusions
    ŹRÓDŁO: Ateneum Przegląd Familiologiczny. - 2014, R. 2, [nr] 1, s. 13-23
    p-ISSN: 2391-7814

    UWAGI: Bibliogr. 21 poz.
    UWAGI: Tyt. nru: Ku małżeństwu. Media w procesie wychowania
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 4.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • płeć
  • literatura dziecięca
  • język
  • symbole
  • archetypy
  • metodologia

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • gender
  • children's literature
  • language
  • symbols
  • archetypes
  • methodology

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    3/3
    AUTORZY: Agnieszka Wittstock.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Wpływ archetypów na perswazyjność przekazów reklamowych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The influence of archetypes on the persuasiveness of advertising messages
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 3, New trajectories of advertising and public relations = Media, biznes, kultura, t. 3, Nowe trajektorie reklamy i public relations / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 133-[152]
    ISBN: 978-0-9927953-2-0 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-496-2 (POL)
    UWAGI: Bibliogr. 7 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • archetypy
  • Jung
  • symbol
  • nieświadomość zbiorowa
  • reklama
  • psychika

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • archetypes
  • Jung
  • symbol
  • collective unconscious
  • advertising
  • psyche

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego