logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: BADANIA MARKETINGOWE
Liczba odnalezionych rekordów: 13



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/13
AUTORZY: Dorota Mielewczyk.
TYTUŁ: Marka polska : wyniki badań marketingowych
ŹRÓDŁO: Nasze Studia : zeszyty studenckie Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego. - 2011, nr 5, s. 195-203
p-ISSN: 1731-6707

UWAGI: Bibliogr. 1 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 1.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • marka
  • Polska
  • narodowość
  • badania marketingowe
  • produkt narodowy

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/13
    AUTORZY: Katarzyna Hebel, Marcin Wołek.
    TYTUŁ: Bezpieczeństwo pasażerów w miejskim transporcie zbiorowym w świetle wyników badań marketingowych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Safety of passengers in public transport in the light of results of marketing research
    ŹRÓDŁO: Transport Miejski i Regionalny. - 2012, R. 30, nr 6, s. 19-24
    p-ISSN: 1732-5153

    UWAGI: Bibliogr. 5 poz
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • bezpieczeństwo
  • transport zbiorowy
  • badania marketingowe

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • safety
  • public transport
  • marketing research

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    3/13
    AUTORZY: Katarzyna Hebel, Marcin Wołek, Olgierd Wyszomirski.
    TYTUŁ: Percepcja transportu trolejbusowego w świetle wyników badań preferencji i zachowań komunikacyjnych mieszkańców
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Perception of trolleybus transport in the light of research on citizens' preferences and transport behaviour
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Gdańskiego. Ekonomika Transportu i Logistyka. - 2012, nr 44, s. [117]-131
    p-ISSN: 0208-4821

    UWAGI: Bibliogr. 8 poz.
    UWAGI: Tyt. nru: Problemy funkcjonowania europejskiego transportu i rynku transportowego w XXI wieku
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • transport miejski
  • transport trolejbusowy
  • badania marketingowe

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • urban transport
  • trolleybus transport
  • marketing research

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    4/13
    AUTORZY: Katarzyna Hebel.
    TYTUŁ: Podróże do pracy mieszkańców Polski w świetle badań statystycznych i marketingowych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Travel to work of Poland's inhabitants in the view of statistical and marketing research
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Gdańskiego. Ekonomika Transportu i Logistyka. - 2012, nr 44, s. [101]-116
    p-ISSN: 0208-4821

    UWAGI: Bibliogr. 4 poz.
    UWAGI: Tyt. nru: Problemy funkcjonowania europejskiego transportu i rynku transportowego w XXI wieku
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • transport miejski
  • badania statystyczne
  • badania marketingowe

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • urban travel
  • statistical research
  • marketing research

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    5/13
    AUTORZY: Michał Dominik.
    TYTUŁ: Lojalność studentów Uniwersytetu Gdańskiego wobec banków
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Loyalty of the students of the University of Gdansk to the banks
    ŹRÓDŁO: Nasze Studia : zeszyty studenckie Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego. - 2013, nr 6, s. 146-156
    p-ISSN: 1731-6707

    UWAGI: Bibliogr. 5 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 3.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • bank
  • lojalność klienta
  • zachowania konsumenckie
  • badania marketingowe

    Adres url:
    6/13
    AUTORZY: Olgierd Wyszomirski.
    TYTUŁ: Badania marketingowe jako podstawa planowania zrównoważonej mobilności w miastach
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Marketing research as a basic for urban sustainable mobility planning
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Gdańskiego. Ekonomika Transportu i Logistyka. - 2014, nr 52, s. [99]-110
    p-ISSN: 0208-4821

    UWAGI: Bibliogr. 13 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 8.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • badania marketingowe
  • zrównoważona mobilność
  • planowanie

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • marketing research
  • sustainable mobility
  • planning

    Adres url:
    7/13
    AUTORZY: Katarzyna Hebel.
    TYTUŁ: Podróże obligatoryjne mieszkańców polskich miast na przykładzie Gdyni
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Obligatory travels of Polish cities inhabitants on the example of Gdynia
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Gdańskiego. Ekonomika Transportu i Logistyka. - 2014, nr 52, s. [129]-145
    p-ISSN: 0208-4821

    UWAGI: Bibliogr. 8 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 8.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • podróże obligatoryjne
  • transport miejski
  • badania marketingowe

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • obligatory travels
  • urban travel
  • marketing research

    Adres url:
    8/13
    AUTORZY: Katarzyna Hebel.
    TYTUŁ: Postulaty przewozowe mieszkańców Gdyni w badaniach marketingowych na przykładzie bezpośredniości
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Transport demad in marketing research of Gdynia's inhabitants on the example of directness
    ŹRÓDŁO: Transport Miejski i Regionalny. - 2015, R. 33, nr 5, s. 21-25
    p-ISSN: 1732-5153

    UWAGI: Bibliogr. 3 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 7.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • badania marketingowe
  • preferencje transportowe
  • bezpośredniość przewozu

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • marketing research
  • transport preferences
  • directness of travel

    9/13
    AUTORZY: Maciej Helbin, Marcin Wołek, Olgierd Wyszomirski.
    TYTUŁ: Uwarunkowania reprezentatywności badań marketingowych preferencji i zachowań transportowych mieszkańców na przykładzie Gdyni
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Conditions of representativeness of the marketing research on travel preferences and behavior of inhabitants on the example of Gdynia
    ŹRÓDŁO: Transport Miejski i Regionalny. - 2015, R. 33, nr 5, s. 15-20
    p-ISSN: 1732-5153

    UWAGI: Bibliogr. 9 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 7.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • badania marketingowe
  • reprezentatywność
  • preferencje i zachowania transportowe

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • marketing research
  • representativeness
  • travel preferences and behaviour

    10/13
    AUTORZY: Katarzyna Hebel, Olgierd Wyszomirski.
    TYTUŁ: 30 lat badań zachowań transportowych mieszkańców Gdyni w zakresie podróży miejskich
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: 30 years of marketing research on transportation behaviour regarding the urban travel of Gdynia's residents
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Gdańskiego. Ekonomika Transportu i Logistyka. - 2016, nr 61, s. 87-102
    p-ISSN: 0208-4821

    UWAGI: Bibliogr. 6 poz.
    UWAGI: Tyt. nru: Ekonomika transportu i rynek usług transportowych, wydanie specjalne
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 8.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • zachowania transportowe
  • badania marketingowe
  • transport miejski

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • transportation behaviour
  • marketing research
  • urban transport

    Adres url:
    11/13
    AUTORZY: Katarzyna Hebel, Olgierd Wyszomirski.
    TYTUŁ: Ewolucja postulatów przewozowych dotyczących podróży miejskich mieszkańców Gdyni w świetle wyników badań marketingowych z lat 1985-2015
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Evolution of transportation postulates regarding the urban travel of residents of Gdynia in the light of the results of marketing research in the years 1985-2015
    ŹRÓDŁO: Problemy Transportu i Logistyki. - 2016, nr 35, s. 63-71
    p-ISSN: 1644-275X
    e-ISSN: 2353-3005

    UWAGI: Bibliogr. 10 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • postulaty przewozowe
  • badania marketingowe
  • transport miejski

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • transportation postulates
  • marketing research
  • urban transport

    Adres url:
    DOI:
    12/13
    AUTORZY: Katarzyna Hebel, Olgierd Wyszomirski.
    TYTUŁ: Badania marketingowe preferencji transportowych w podróżach miejskich mieszkańców miast na przykładzie Gdyni
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Marketing research on transportation preferences in urban travels of cities residents on the example of Gdynia
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Gdańskiego. Ekonomika Transportu i Logistyka. - 2017, nr 64, s. 173-186
    p-ISSN: 0208-4821

    UWAGI: Bibliogr. 10 poz.
    UWAGI: Tyt. nru: Ekonomika transportu : kierunki współczesnych badań
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 8.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • preferencje transportowe
  • badania marketingowe
  • transport miejski

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • transportation preferences
  • marketing research
  • urban transport

    Adres url:
    13/13
    AUTORZY: Katarzyna Hebel, Marcin Wołek, Olgierd Wyszomirski.
    TYTUŁ: Rola samochodu osobowego w podróżach miejskich mieszkańców Gdyni w 2015 roku w świetle wyników badań marketingowych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The role of car in urban travels of residents of Gdynia in 2015 in the light of the results of marketing research
    ŹRÓDŁO: Przegląd Komunikacyjny. - 2017, R. 72, nr 2, s. 21-24
    p-ISSN: 0033-2232

    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 8.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • samochód
  • transport miejski
  • badania marketingowe

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • car
  • urban travel
  • marketing research

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego