logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: BLOG
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/4
AUTORZY: Adam Majewski.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Blogowanie w biznesie : od zastosowań marketingowych po transfer wiedzy i doświadczeń
ŹRÓDŁO: W: Przedsiębiorczość na pograniczu : wybrane problemy / [red. tomu Magdalena Byczkowska]
ADRES WYDAWNICZY: Gorzów Wielkopolski : Wydawnictwo Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej, 2012
SERIA: Studia i Prace Instytutu Ekonomicznego, nr 5
OPIS FIZYCZNY: S. 158-165
ISBN: 978-83-63134-25-9
UWAGI: Bibliogr. w przypisach
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • blog
  • blogowanie
  • komunikowanie masowe
  • gospodarka oparta na wiedzy
  • Internet

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/4
    AUTORZY: Monika Mazurek.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Macierzyństwo on-line - dyskurs o macierzyństwie w sieci na przykładzie wybranych blogów
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: On-line motherhood - a discourse on motherhood in the Internet based on selected blogs
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 1, Old media, modern media = Media, biznes, kultura, t. 1, W kręgu starych i nowych mediów / ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 73-94
    ISBN: 978-0-9927953-4-4 (irl)
    ISBN: 978-83-8083-404-0 (pol)
    UWAGI: Bibliogr. 25 poz.
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • blog
  • macierzyństwo
  • dyskurs

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • blog
  • motherhood
  • discourse

    3/4
    AUTORZY: Sylwia Kuczamer-Kłopotowska.
    TYTUŁ: Rola Google w komunikowaniu treści blogów w segmencie polskich młodszych millenialsów
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The role of Google in communicating blog content in the segment of young Polish millennials
    ŹRÓDŁO: Zarządzanie w Kulturze. - 2018, T. 19, z. 2, s. 123-135
    p-ISSN: 1896-8201
    e-ISSN: 2084-3976

    UWAGI: Bibliogr. 26 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 14.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • Google
  • media społecznościowe
  • blog
  • blogosfera
  • millenialsi

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Google
  • social media
  • blog
  • blogosphere
  • Millennials

    Adres url:
    DOI:
    4/4
    AUTORZY: Sylwia Kuczamer-Kłopotowska.
    TYTUŁ: Rola mediów społecznościowych w komunikowaniu treści blogów w segmencie młodszych milenialsów
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The role of social media in communicating blog content in the segment of young millennials
    ŹRÓDŁO: Marketing i Rynek. - 2018, R. 25, nr 4, s. 331-340
    p-ISSN: 1231-7853

    UWAGI: Bibliogr. 26 poz.
    UWAGI: Artykuł na płycie CD
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • media społecznościowe
  • blog
  • blogosfera
  • milenialsi

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social media
  • blog
  • blogosphere
  • Millennials

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego