logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: CROWDFUNDING
Liczba odnalezionych rekordów: 6



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/6
AUTORZY: Joanna Adamska-Mieruszewska, Urszula Mrzygłód.
TYTUŁ: Wykorzystanie finansowania społecznościowego w Polsce w latach 2011-2014
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Crowdfunding in Poland in years 2011-2014
ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Finanse, Rynki Finansowe, Ubezpieczenia. - 2014, nr 67, s. 761-774
p-ISSN: 1733-2842

UWAGI: Bibliogr. 23 poz.
UWAGI: Tyt. nru: Narzędzia zarządzania finansami
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 9.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • crowdfunding
  • crowdsourcing
  • finansowanie społecznościowe

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • crowdfunding
  • crowdsourcing

    Adres url:
    2/6
    AUTORZY: Eugeniusz Gostomski.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Rozwój finansowania społecznościowego w krajach Unii Europejskiej
    ŹRÓDŁO: W: Europa w obliczu aktualnych wyzwań / red. Aleksandra Borowicz, Andrzej Stępniak
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 148-159
    ISBN: 978-83-7865-515-2
    UWAGI: Bibliogr. 13 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • finansowanie społecznościowe
  • crowdfunding

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    3/6
    AUTORZY: Joanna Adamska-Mieruszewska, Urszula Mrzygłód, Marcin Skurczyński.
    TYTUŁ: Success and failures of crowdfunded projects in Poland
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Sukcesy i porażki projektów crowdfundingowych w Polsce
    ŹRÓDŁO: Finanse, Rynki Finansowe, Ubezpieczenia. - 2017, nr 5 (89), cz. 2, s. 415-426
    p-ISSN: 2450-7741
    e-ISSN: 2300-4460

    UWAGI: Bibliogr. 16 poz.
    UWAGI: Tyt. nru.: Rynki kapitałowe
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • crowdfunding
  • determinanty sukcesu
  • badanie empiryczne

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • crowdfunding
  • success determinants
  • empirical study

    Adres url:
    DOI:
    4/6
    AUTORZY: Joanna Bednarz, Magdalena Markiewicz, Agnieszka Płoska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: The theory of crowdfunding and its development in the Visegrad countries
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Istota i rozwój crowdfundingu w krajach wyszehradzkich
    ŹRÓDŁO: W: Regionalisation issues in the age of global shifts / [sci. eds Ewa Bilewicz, Marcin Gryczka, Halina Nakonieczna-Kisiel]
    ADRES WYDAWNICZY: Szczecin : Szczecin University Press, 2017
    SERIA: Trends in the World Economy, 2081-4046, vol. 9
    OPIS FIZYCZNY: S. 25-41
    ISBN: 978-83-7972-153-5
    UWAGI: Bibliogr. 25 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • crowdfunding
  • finansowanie
  • Europa Środkowa i Wschodnia
  • V4

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • crowdfunding
  • financing
  • CEE
  • V4

    Adres url:
    5/6
    AUTORZY: Urszula Mrzygłód, Marcin Skurczyński, Joanna Adamska-Mieruszewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Charakterystyka inicjatyw crowdfundingowych w Polsce na przykładzie wybranych branż sektora kreatywnego
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Crowdfunding projects in Poland - the case study of creative industries
    ŹRÓDŁO: W: Crowdfunding w Polsce / pod red. Anny Pluszyńskiej i Anny Szopy
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2018
    OPIS FIZYCZNY: S. 271-293
    ISBN: 978-83-233-4415-5
    UWAGI: Bibliogr. 12 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • crowdfunding
  • sektor kreatywny

    6/6
    AUTORZY: Angelika Kędzierska-Szczepaniak, Joanna Próchniak.
    TYTUŁ: Financing of cultural projects through crowdfunding platforms in Poland using the example of wspieramkulture.pl
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Finansowanie projektów kulturalnych przez platformy crowdfundingowe w Polsce na przykładzie wspieramkulture.pl
    ŹRÓDŁO: Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences. - 2018, 3 (23), s. 12-22
    p-ISSN: 2080-6000
    e-ISSN: 2449-9803

    UWAGI: Bibliogr. 28 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • projekty kulturalne
  • przemysł kultury
  • przemysły kreatywne
  • crowdfunding
  • finansowanie społecznościowe

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • cultural projects
  • cultural sectors
  • cultural industries
  • crowdfunding
  • social funding

    Adres url:
    DOI:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego