logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: DIAGNOZOWANIE EDUKACYJNE
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/1
AUTORZY: Grażyna Szyling.
TYTUŁ: Problemy z "nadwyżką wiedzy" w diagnozie prowadzonej z bliskiej perspektywy
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Problems with "a surplus of knowledge" in a diagnosis conducted from a close perspective
ŹRÓDŁO: Teraźniejszość, Człowiek, Edukacja. - 2014, nr 3 (67), s. [37]-56
p-ISSN: 1505-8808

UWAGI: Bibliogr. 20 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 10.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • diagnozowanie edukacyjne
  • metodologiczna triangulacja
  • kompetencje diagnostyczne nauczyciela

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • educational diagnosis
  • methodological triangulation
  • teacher's diagnostic competencies

    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego