logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: DOŚWIADCZENIA EDUKACYJNE
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/3
AUTORZY: Dorota Krzemińska, Jolanta Rzeźnicka-Krupa.
TYTUŁ: "Inny"/"inność" w międzykulturowym doświadczeniu edukacyjnym : pytania i refleksje w kontekście współczesnych zmian kształcenia na poziomie wyższym
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: "Other"/"otherness" in the multicultural educational experience : questions and reflections in the context of contemporary changes in higher education
ŹRÓDŁO: Szkice Humanistyczne. - 2013, T. 13, nr 1, s. [105]-117
p-ISSN: 1642-6363

UWAGI: Bibliogr. w przypisach
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • inny
  • szkolnictwo wyższe
  • doświadczenia edukacyjne

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • other
  • higher education
  • educational experience

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/3
    AUTORZY: Alicja Jurgiel-Aleksander, Adam Jagiełło-Rusiłowski.
    TYTUŁ: Dyskurs uczenia się przez całe życie : administrowanie kompetencjami czy pytanie o ich sens i znaczenie?
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Lifelong learning discourse : management of competencies or inquiry into their meaning?
    ŹRÓDŁO: Rocznik Andragogiczny. - 2013, Vol. 20, s. 65-73
    p-ISSN: 1429-186X
    e-ISSN: 2391-7571

    UWAGI: Bibliogr. 16 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 14.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • dyskurs LLL
  • zarządzanie kompetencjami
  • doświadczenia edukacyjne
  • edukacja dorosłych

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • lifelong learning discourse
  • management of competencies
  • educational experiences
  • education of adults

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    DOI:
    3/3
    AUTORZY: Alicja Jurgiel-Aleksander.
    TYTUŁ: Fenomenografia i jej poznawcze konsekwencje w świetle projektu na temat doświadczeń edukacyjnych dorosłych. Refleksja badacza
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Phenomenography as a research method and its cognitive consequences in the light of one research project on adult learning experiences. Researcher's reflection
    ŹRÓDŁO: Rocznik Andragogiczny. - 2016, T. 23, s. 267-282
    p-ISSN: 1429-186X
    e-ISSN: 2391-7571

    UWAGI: Bibliogr. 17 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 14.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • fenomenografia
  • uczenie się dorosłych
  • doświadczenia edukacyjne

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • phenomenography
  • adult learning
  • educational experiences

    DOI:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego