logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: DOSKONALENIE
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/4
AUTORZY: Małgorzata Wiśniewska, Aneta Muzolf.
TYTUŁ: Projakościowe strategie zarządzania i ich zastosowanie w obszarze opieki zdrowotnej na przykładzie Swissmed Centrum Zdrowia.
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Quality management strategies and their application in health care area on the example of Swissmed Centrum Zdrowia.
ŹRÓDŁO: Studia i Materiały Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Wiedzą. - 2011, nr 55, s. 77-90.
p-ISSN: 1732-324X

UWAGI: Bibliogr. 21 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 7.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • doskonalenie
  • zarządzanie jakością
  • jakość usług medycznych
  • samoocena

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • continual improvement
  • quality management
  • medical service quality
  • self-assessment

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/4
    AUTORZY: Małgorzata Wiśniewska, Małgorzata Szymańska-Brałkowska, Grzegorz Zieliński.
    TYTUŁ: Determinanty jakości usług edukacyjnych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The determinants of the quality of educational services
    ŹRÓDŁO: Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. - 2014, nr 354, s. [271]-280
    p-ISSN: 1899-3192

    UWAGI: Bibliogr. 18 poz.
    UWAGI: Tyt. nru: Usługi 2014. Wybrane uwarunkowania rozwoju usług
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • jakość
  • usługi edukacyjne
  • doskonalenie

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • quality
  • educational services
  • improvement

    Adres url:
    DOI:
    3/4
    AUTORZY: Grzegorz Zieliński, Piotr Grudowski, Małgorzata Szymańska-Brałkowska.
    TYTUŁ: Oczekiwania interesariuszy usług edukacyjnych w ujęciu relacyjnym
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Expectations of educational services stakeholders in terms of relations of one with another
    ŹRÓDŁO: Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. - 2014, nr 353, s. [175]-183
    p-ISSN: 1899-3192

    UWAGI: Bibliogr. 11 poz.
    UWAGI: Tyt. nru: Usługi 2014. Sektor usług - uwarunkowania i tendencje rozwoju
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • jakość
  • usługi edukacyjne
  • doskonalenie

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • quality
  • educational services
  • improvement

    Adres url:
    DOI:
    4/4
    AUTORZY: Piotr Walentynowicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Mapowanie strumienia wartości w małym przedsiębiorstwie - case study
    ŹRÓDŁO: W: Rozwiązania procesowe: analiza wielowymiarowa / red. nauk. Marek Kunasz
    ADRES WYDAWNICZY: Szczecin : Volumina.pl Daniel Krzanowski, 2017
    SERIA: Zarządzanie Procesami w Teorii i Praktyce, nr 9
    OPIS FIZYCZNY: S. 35-48
    ISBN: 978-83-7867-752-9
    UWAGI: Bibliogr.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • VSM
  • Mapowanie strumienia wartości
  • doskonalenie
  • małe przedsiębiorstwo

      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego