logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: DZIENNIKARSTWO
Liczba odnalezionych rekordów: 5



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/5
AUTORZY: Jan Kreft.
TYTUŁ: Media a ekonomia uwagi
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The media and economy of attention
ŹRÓDŁO: Studia Medioznawcze. - 2009, nr 3 (38), s. [142]-151
p-ISSN: 1641-0920

Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • ekonomia uwagi
  • nowe media
  • dziennikarstwo

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • economy of attention
  • new media
  • journalism

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/5
    AUTORZY: Andrzej Romanow.
    TYTUŁ: Prasa pomorska w latach 1848-1939. Stan badań i perspektywy badawcze
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The Pomeranian press in 1848-1939. State and outlook of research
    ŹRÓDŁO: Rocznik Historii Prasy Polskiej = Yearbook of the History of Polish Press. - 2010, T. 13, z. 1-2, s. [69]-79
    p-ISSN: 1509-1074

    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • dziennikarstwo
  • Pomorze Gdańskie
  • zabór pruski i okres międzywojenny 1848-1939
  • problemy badawcze
  • stan badań

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • journalism
  • Gdansk Pomerania (Pomerelia)
  • Prussian partition and interwar period 1848-1949
  • research issues
  • state of research

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    3/5
    AUTORZY: Maciej Neumann.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Wojna w Afganistanie - reportaż dziennikarski kontra literatura faktu w ujęciu teorii postkolonialnej
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: War in Afghanistan - narrative journalism versus creative nonfiction in terms of postcolonial theory
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 3, Media realities. Forms, problems, aspirations = Media, biznes, kultura, t. 3, Rzeczywistość medialna. Formy, problemy, aspiracje / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 263-275
    ISBN: 978-0-9927953-6-8 (IRL)
    UWAGI: 978-83-8083-406-4 (POL)
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • dziennikarstwo
  • Afganistan
  • postkolonializm
  • literatura
  • wojna

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • journalism
  • Afghanistan
  • postcolonialism
  • literature
  • war

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    4/5
    AUTORZY: Józef Majewski.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Admiratorzy tabloidów. Obraz Kościoła katolickiego w polskiej świeckiej prasie opinii
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The admirers of the tabloids. The image of the Catholic Church in the Polish lay opinion-forming journalism
    ŹRÓDŁO: W: Liturgia, muzyka, język : o współczesnej komunikacji Kościoła / red. nauk. Andrzej Draguła
    ADRES WYDAWNICZY: Szczecin : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, 2017
    SERIA: Studia i Rozprawy, nr 44
    OPIS FIZYCZNY: S. 151-167
    ISBN: 978-83-7972-113-9
    UWAGI: Bibliogr. 30 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • tabloidyzacja
  • Kościół katolicki
  • media
  • dziennikarstwo
  • czytelnicy tabloidów

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • tabloidization
  • Catholic Church
  • media
  • journalism
  • tabloid readers

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    5/5
    AUTORZY: Marta Kokoszczyńska, Józef Majewski.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: News values w tabloidowym natężeniu. Obraz Kościoła katolickiego w polskich tygodnikach opinii
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: News values in tabloid intensity: the image of the Catholic Church in Polish opinion-forming weeklies
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 1, The media in the process of change - ethics and communication = Media, biznes, kultura, t. 1, Media w procesie zmian - etyka i komunikacja / ed. by Beata Czechowska-Derkacz, Dominik Chomik, Jacek Wojsław
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk ; Sopot : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2018
    SERIA: Media, Business, Culture = Media, Biznes, Kultura, 2544-977X
    OPIS FIZYCZNY: S. 59-79
    ISBN: 978-83-7865-774-3
    UWAGI: Bibliogr. 38 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • dziennikarstwo
  • tygodnik
  • tabloidowy
  • obraz medialny
  • news values
  • Kościół katolicki
  • Polska

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • journalism
  • weekly
  • tablolid-like
  • media image
  • news values
  • Roman Catholic Church
  • Poland

      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego