logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: E-LEARNING
Liczba odnalezionych rekordów: 5



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/5
AUTORZY: Grażyna Penkowska.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Zastosowanie platformy Moodle w kształceniu pedagogów.
ŹRÓDŁO: W: Współczesne konteksty edukacyjne technologii informacyjnej / pod red. Doroty Siemienieckiej.
ADRES WYDAWNICZY: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, cop. 2009
OPIS FIZYCZNY: S. [215]-221.
ISBN: 978-83-7611-251-0
UWAGI: Bibliogr. 9 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • Platforma Moodle w nauczaniu
  • e-learning
  • nauczanie na odległość

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Moodle
  • e-learning
  • distance learning
  • distance education

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/5
    AUTORZY: Grażyna Penkowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Modele e-learningu akademickiego
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Models of academic e-learning
    ŹRÓDŁO: W: Technologie edukacyjne w wymiarze praktycyzmu, t. 2 / red. nauk. Tadeusz Lewowicki, Bronisław Siemieniecki
    ADRES WYDAWNICZY: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, cop. 2011
    OPIS FIZYCZNY: S. [206]-216
    ISBN: 978-83-7611-955-7
    UWAGI: Bibliogr. 16 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • e-learning
  • kształcenie zdalne
  • kształcenie online

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • e-learning
  • distance learning
  • online education

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    3/5
    AUTORZY: Wojciech Bizon.
    TYTUŁ: Uwarunkowania efektywności szkoleń e-learningowych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Conditions of e-learning trainings efficiency
    ŹRÓDŁO: Nauka i Gospodarka. - 2011, nr 1, s. 66-72
    p-ISSN: 2080-1092

    UWAGI: Bibliogr. 21 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • e-learning
  • efektywność e-learningu

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    4/5
    AUTORZY: Anna Kot.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Racjonalności edukacyjne uczestników kształcenia metodą e-learningu zbiorowe studium przypadku studentów i ich nauczycieli akademickich
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Educational rationales of the e-learning participants collective case study of students and their teachers
    ŹRÓDŁO: W: Technologie informacyjno-komunikacyjne w geograficznej praktyce edukacyjnej = Information and communications technologies in geographical education practice / [red. tomu Adam Hibszer, Elżbieta Szkurłat]
    ADRES WYDAWNICZY: Łódź : Komisja Edukacji Geograficznej PTG, 2015
    SERIA: Prace Komisji Edukacji Geograficznej Polskiego Towarzystwa Geograficznego, t. 5
    OPIS FIZYCZNY: S. 29-42
    ISBN: 978-83-934983-2-1
    UWAGI: Bibliogr. 8 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • racjonalności edukacyjne
  • e-learning
  • zbiorowe studium przypadku

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • educational rationality
  • e-learning
  • collective case study

    5/5
    AUTORZY: Anna Kot.
    TYTUŁ: Rola nauczyciela i uczącego się on-line w opiniach studentów kierunków przyrodniczych specjalizacji nauczycielskiej
    ŹRÓDŁO: EduAkcja. Magazyn edukacji elektronicznej, [dokument elektroniczny]. - 2015, nr 2 (10), s. 30-38
    TRYB DOSTĘPU: http://eduakcja.eu/files/pdf/104.pdf [dostęp 21.01.2016]
    e-ISSN: 2081-870X

    UWAGI: Bibliogr. 6 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • e-learning
  • uczenie się on-line
  • wewnątrzsterowność i zewnątrzsterowność w uczeniu się
  • bierność i aktywność w uczeniu się

    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego