logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: EMOCJE
Liczba odnalezionych rekordów: 6



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/6
AUTORZY: Ryszard Makarowski, Franciszek Makurat, Dagmara Budnik, Jacek Przybylski.
TYTUŁ: Człowiek, emocje i skoki spadochronowe
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: A human, emotions and parachute jumps
ŹRÓDŁO: Rocznik Naukowy : Akademia Wychowania Fizycznego i Sportu im. Jędrzeja Śniadeckiego w Gdańsku. - 2009, T. 19, s. [73]-78
p-ISSN: 1730-7953

UWAGI: Bibliogr. 22 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 2.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • emocje
  • stres
  • skoki spadochronowe

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • emotions
  • stress
  • parachute jumps

    Adres url:
    2/6
    AUTORZY: Maria Kaźmierczak, Karol Karasiewicz, Magdalena Błażek.
    TYTUŁ: Wybrane kompetencje emocjonalne jako moderatory zmiany nastroju pod wpływem oddziaływań sytuacyjnych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Emotional skills as moderators of mood change in experimental situations
    ŹRÓDŁO: Psychologia Jakości Życia. - 2009, T. 8, nr 2, s. 185-201
    p-ISSN: 1644-1796

    UWAGI: Bibliogr. 41 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 4.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • aleksytymia
  • empatia
  • nastrój
  • emocje

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • alexithymia
  • empathy
  • mood
  • emotions

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    3/6
    AUTORZY: Bogumiła Kiełbratowska, Agata Hofman.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Zastosowanie skali oceny zachowania noworodka T. B. Brazeltona we wczesnym okresie opieki nad noworodkiem przez rodziców
    ŹRÓDŁO: W: Miejsce nauk o zdrowiu we współczesnym świecie : aspekt terapeutyczny, pielęgnacyjny i organizacyjno-prawny / pod red. nauk. Marcina Geryka
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk ; Warszawa : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Zarządzania : Wydawnictwo Wyższej Szkoły Infrastruktury i Zarządzania, 2013
    OPIS FIZYCZNY: S. 141-147
    ISBN: 978-83-926884-2-6
    ISBN: 978-83-926788-5-4
    UWAGI: Bibliogr. 5 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • noworodek
  • bodźce
  • skala
  • emocje

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    4/6
    AUTORZY: Piotr Prósinowski, Piotr Krzywdziński.
    TYTUŁ: Gry wideo a postawa twórcza : potencjał i narracja zagrożeń
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Video games and creativity : on potential and narration of fear
    ŹRÓDŁO: Ars Educandi. - 2016, T. 13, s. 45-56
    p-ISSN: 1230-607X

    UWAGI: Bibliogr. 33 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • gry wideo
  • kreatywność
  • wrażliwość społeczna
  • edukacja
  • emocje
  • kultura

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • video games
  • creativity
  • social awareness
  • education
  • emotions
  • culture

    Adres url:
    5/6
    AUTORZY: Anna Chęćka.
    TYTUŁ: W pułapce czystego rozumu. Jak przywrócić muzyce należne jej miejsce w dyskursie humanistycznym?
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: In the trap of pure reason. How to restore the music to its rightful place in the humanities?
    ŹRÓDŁO: Polski Rocznik Muzykologiczny. - 2016, T. 14, s. 296-314
    p-ISSN: 1733-9871

    UWAGI: Bibliogr. 17 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 4.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • formalizm
  • muzyka
  • emocje
  • doświadczenie

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • formalism
  • music
  • emotions
  • experience

    Adres url:
    6/6
    AUTORZY: Aleksandra Piwka, Piotr Zawistowski, Łukasz Braszka.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Neuromarketing - klucz do mózgu konsumenta
    ŹRÓDŁO: W: Zagadnienia aktualnie poruszane przez młodych naukowców 9, [dokument elektroniczny / red. Marcin Kuczera, Krzysztof Piech]
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : CreativeTime, 2017
    OPIS FIZYCZNY: S. 14-18
    ISBN: 978-83-63058-70-8
    UWAGI: Bibliogr. 20 poz.
    UWAGI: Płyta DVD
    Tytuł-nazwa konferencji: Konferencja Wpływ Młodych Naukowców na Osiągnięcia Polskiej Nauki, X Edycja
    Miejsce konferencji: Warszawa
    Kraj: PL
    Od dnia: 2016.12.03
    Do dnia: 2016.12.03
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • neuromarketing
  • emocje
  • EEG
  • fMRI
  • okulografia
  • eye tracking

      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego