logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: FENOMENOGRAFIA
Liczba odnalezionych rekordów: 6



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/6
AUTORZY: Alicja Jurgiel-Aleksander.
TYTUŁ: The mechanism of creating educational experience as the indicator of educational competence in the narrations of adult students. An excerpt from a case study
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Mechanizm konstruowania doświadczenia edukacyjnego jako wskaźnik kompetencji edukacyjnych w narracjach studentów. Studium przypadku
ŹRÓDŁO: Edukacja Dorosłych. - 2014, nr 1 (70), s. 97-111
p-ISSN: 1230-929X

UWAGI: Bibliogr. 18 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 11.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • kompetencja edukacyjna
  • doświadczenie edukacyjne
  • narracja
  • fenomenografia

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • educational competence
  • educational experience
  • narration
  • phenomenography

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/6
    AUTORZY: Alicja Jurgiel-Aleksander.
    TYTUŁ: Fenomenografia i jej poznawcze konsekwencje w świetle projektu na temat doświadczeń edukacyjnych dorosłych. Refleksja badacza
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Phenomenography as a research method and its cognitive consequences in the light of one research project on adult learning experiences. Researcher's reflection
    ŹRÓDŁO: Rocznik Andragogiczny. - 2016, T. 23, s. 267-282
    p-ISSN: 1429-186X
    e-ISSN: 2391-7571

    UWAGI: Bibliogr. 17 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 14.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • fenomenografia
  • uczenie się dorosłych
  • doświadczenia edukacyjne

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • phenomenography
  • adult learning
  • educational experiences

    DOI:
    3/6
    AUTORZY: Magdalena Wawrzyniak-Śliwska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Fenomenografia jako perspektywa w badaniach glottodydaktycznych nad nauczycielami
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The phenomenographic perspective in glottodidactic research
    ŹRÓDŁO: W: Nauczyciele języków obcych : konteksty pracy - kształcenie - doskonalenie zawodowe / red. nauk. Ewa Andrzejewska, Magdalena Wawrzyniak-Śliwska
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk ; Sopot : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2017
    OPIS FIZYCZNY: S. 105-118
    ISBN: 978-83-7865-532-9
    UWAGI: Bibliogr. 21 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • fenomenografia
  • badania glottodydaktyczne
  • badania jakościowe
  • podmiotowe koncepcje zjawisk

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • phenomenography
  • glottodidactic research
  • qualitative research
  • subjective conceptualizations of phenomena

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    4/6
    AUTORZY: Alicja Jurgiel-Aleksander.
    TYTUŁ: Fenomenografia w wybranych badaniach nad edukacją. Od praktyki badawczej do identyfikacji założeń metody
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Phenomenography in some educational research. From practices to identification of methodological assumptions
    ŹRÓDŁO: Studia i Badania Naukowe = Scientific Studies and Research. - 2017, R. 11, nr 1, s. 89-98
    p-ISSN: 1897-2829

    UWAGI: Bibliogr. 18 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • fenomenografia
  • praktyki edukacyjne
  • badania jakościowe

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • phenomenography
  • educational practices
  • qualitative research

    5/6
    AUTORZY: Dorota Krzemińska, Jolanta Rzeźnicka-Krupa.
    TYTUŁ: Inny, inność/obcość w perspektywie doświadczeń edukacyjnych - fenomenograficzne poszukiwanie znaczeń
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Other, otherness/strengeness in the educational experiences perspective: the phenomenographic searching of meanings
    ŹRÓDŁO: Niepełnosprawność. - 2018, nr 32, s. 180-207
    p-ISSN: 2080-9476
    e-ISSN: 2544-0519

    UWAGI: Bibliogr. 16 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 11.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • Inny
  • inność/obcość
  • różnica
  • fenomenografia
  • interpretacja znaczeń

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Other
  • otherness/strangeness
  • difference
  • phenomenography
  • interpretation of meanings

    Adres url:
    6/6
    AUTORZY: Alicja Jurgiel-Aleksander, Małgorzata Ilkiewicz.
    TYTUŁ: Praktyki uczenia się bycia rodzicem w narracjach 30-latków o wychowaniu własnych dzieci. Implikacje andragogiczne
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Learning practices of being a parent in the narratives of 30 year old people on their children upbringing. Andragogic implications
    ŹRÓDŁO: Dyskursy Młodych Andragogów. - 2018, nr 19, s. 113-122
    p-ISSN: 2084-2740

    UWAGI: Bibliogr. 15 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • doświadczenie uczące (learning experience)
  • fenomenografia
  • koncepcje wychowania
  • instrumentalne uczenie się

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • learning experience
  • phenomenography
  • concepts of upbringing
  • instrumental learning

    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego