logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: FOTOGRAFIA
Liczba odnalezionych rekordów: 5



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/5
AUTORZY: Zbigniew Treppa.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: A girl from an advertisement. Playing with metaphor
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Dziewczyna z reklamy. Igraszki z metaforą
ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 1, Media language research = Media, biznes, kultura, t. 1, Badania nad językiem mediów / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
OPIS FIZYCZNY: S. 177-[195]
ISBN: 978-0-9927953-0-6 (IRL)
ISBN: 978-83-7942-494-8 (POL)
UWAGI: Bibliogr. 6 poz.
Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
Miejsce konferencji: Gdańsk
Kraj: PL
Od dnia: 2013.10.10
Do dnia: 2013.10.11
Typ publikacji: ZMR
Język publikacji: ENG
Punktacja MNiSW: 5.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • reklama
  • metafora
  • fotografia

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • advertisement
  • metaphor
  • photography
  • play of paradoxes
  • axiology of advertising
  • system of values
  • weaknesses of human nature
  • realm of imagination

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/5
    AUTORZY: Karolina Aszyk.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Devaluation of photographic means of expression in commercial photography on the example of the art of Ryszard Horowitz
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Dewaluacja fotograficznych środków wyrazu w fotografii reklamowej na przykładzie twórczości Ryszarda Horowitza
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 1, Media language research = Media, biznes, kultura, t. 1, Badania nad językiem mediów / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 197-[215]
    ISBN: 978-0-9927953-0-6 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-494-8 (POL)
    UWAGI: Bibliogr. 5 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • dewaluacja
  • reklama
  • fotografia

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • devaluation
  • advertising
  • photography
  • means of expression
  • advertising image
  • digital tools
  • graphic illustrations
  • commercial photography

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    3/5
    AUTORZY: Karolina Aszyk.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Kreatywne wykorzystanie środków wyrazu w fotografii na przykładzie twórczości Tomka Sikory
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Creative use of means of expression in photography on the example of Tomek Sikora's artistic works
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 1, Old media, modern media = Media, biznes, kultura, t. 1, W kręgu starych i nowych mediów / ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 97-116
    ISBN: 978-0-9927953-4-4 (irl)
    ISBN: 978-83-8083-404-0 (pol)
    UWAGI: Bibliogr. 6 poz.
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • fotografia
  • środki wyrazu
  • światło w obrazie

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • photography
  • means of expression
  • light in the image

    4/5
    AUTORZY: Kalina Ciszewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Rzeczywistość reklamowa - konstrukt fotografii mody
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Advertising reality - construction of fashion photographs
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 3, Media realities. Forms, problems, aspirations = Media, biznes, kultura, t. 3, Rzeczywistość medialna. Formy, problemy, aspiracje / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 75-93
    ISBN: 978-0-9927953-6-8 (IRL)
    UWAGI: 978-83-8083-406-4 (POL)
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • fotografia
  • kampanie mody
  • marketing
  • kultura
  • reklama

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • photography
  • fashion campaign
  • marketing
  • culture
  • advertisement

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    5/5
    AUTORZY: Jolanta Maćkiewicz.
    TYTUŁ: Więcej niż tysiąc słów. Perswazyjne działanie zdjęć prasowych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: More than thousand words. Persuasive function of iconic elements
    ŹRÓDŁO: Media Biznes Kultura = Media Business Culture. - 2018, nr 1 (4), s. 25-34
    p-ISSN: 2451-1986
    e-ISSN: 2544-2554

    UWAGI: Bibliogr. 10 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • multimodalność
  • fotografia
  • perswazja
  • argumentacja

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • multimodality
  • photographs
  • persuasion
  • argumentation

    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego