logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: FRANCHISING
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/4
AUTORZY: Alicja Antonowicz.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Franchise units and company-owned outlets within the activity of the franchise networks
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Jednostki franchisingowe i własne w działalności sieci franchisingowych
ŹRÓDŁO: W: Contemporary issues in economy : international conference, 20-21 November 2009, Toruń, Poland / ed. by Adam P. Balcerzak, Jerzy Boehlke, Elżbieta Rogalska
ADRES WYDAWNICZY: Toruń : Polskie Towarzystwo Ekonomiczne. Oddział : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, [2009]
OPIS FIZYCZNY: S. 32-33.
ISBN: 978-83-62049-00-4
ISBN: 978-83-231-2424-5
UWAGI: Bibliogr. 13 poz.
UWAGI: Streszcz. ang., pol., pełny tekst na CD
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: ENG, POL
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • franchising
  • sieci franchisingowe
  • placówki franchisingowe
  • placówki własne franchisodawców

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • franchising
  • franchise networks
  • franchise units
  • company-owned outlets

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/4
    AUTORZY: Alicja Antonowicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Franchising jako przykład systemu dystrybucji zintegrowanego pionowo w sektorze handlowym w Polsce
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Franchising as a example of vertical integrated distribution's system in Polish trade sector.
    ŹRÓDŁO: W: Przedsiębiorstwo w warunkach globalnej konkurencji / pod red. nauk. Adama P. Balcerzaka i Elżbiety Rogalskiej
    ADRES WYDAWNICZY: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2009
    OPIS FIZYCZNY: S. [80]-91
    ISBN: 978-83-7611-274-9
    UWAGI: Bibliogr. 13 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • franchising
  • franczyza
  • formy dystrybucji
  • kanały dystrybucji
  • ekspansja przedsiębiorstw

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    3/4
    AUTORZY: Alicja Antonowicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Jednostki franchisingowe i własne w działalności sieci franchisingowych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Franchise units and company - owned outlets within the activity of the franchise networks
    ŹRÓDŁO: W: Stymulowanie innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstwa w otoczeniu globalnej gospodarki wiedzy / red. nauk. Adam P. Balcerzak, Elżbieta Rogalska
    ADRES WYDAWNICZY: Toruń : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, 2010
    OPIS FIZYCZNY: S. [131]-142
    ISBN: 978-83-231-2547-1
    UWAGI: Bibliogr. 13 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • franchising
  • sieci franchisingowe
  • placówki franchisingowe
  • placówki własne franchisodawców

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • franchising
  • franchise networks
  • franchise units
  • company-owned outlets

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    4/4
    AUTORZY: Anna Semmerling.
    TYTUŁ: Kierunki inwestycji i źródeł finansowania na rynku hotelarskim w Polsce
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Direction of investments and sources of funding on hotel market in Poland
    ŹRÓDŁO: Współczesna Gospodarka, [dokument elektroniczny]. - 2016, Vol. 7, nr 2, s. 131-144
    TRYB DOSTĘPU: http://www.wspolczesnagospodarka.pl/wp-content/uploads/2016/04/3_J_Szpytma_WG_1_2016_GG_.pdf [dostęp 10.10.2016]
    e-ISSN: 2082-677X

    UWAGI: Bibliogr. 10 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • turystyka
  • hotelarstwo
  • inwestycje
  • finanse
  • dotacje
  • franchising

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • tourism
  • hotel
  • investment
  • finance
  • grants
  • franchising

    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego