logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: GAME STUDIES
Liczba odnalezionych rekordów: 4



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/4
AUTORZY: Piotr Prósinowski.
TYTUŁ: Sumienie graczy: podejmowanie decyzji w fabularnych grach komputerowych w kontekście socjalizacji i wrażliwości społecznej
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Gamers' remorse: decision making in story-oriented video games in the context of socialization and social awareness
ŹRÓDŁO: Ars Educandi. - 2013, T. 10, s. 83-100
p-ISSN: 1230-607X

UWAGI: Bibliogr. 16 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • gry wideo
  • game studies
  • pedagogika
  • socjalizacja
  • nowe media

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • video games
  • games studies
  • pedagogy
  • socialization
  • new media

    2/4
    AUTORZY: Piotr Prósinowski, Piotr Krzywdziński.
    TYTUŁ: Oniryczne inkarnacje : konstrukcje snów w wybranych grach wideo
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Oneiric incarnations : the construction of dreams in selected video games
    ŹRÓDŁO: Ars Educandi. - 2015, T. 12, s. 71-81
    p-ISSN: 1230-607X

    UWAGI: Bibliogr. 26 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • gry wideo
  • game studies
  • analiza tekstu kultury
  • wirtualna rzeczywistość
  • sny

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • video games
  • game studies
  • analysis of cultural text
  • virtual reality
  • dreams

    Adres url:
    3/4
    AUTORZY: Piotr Prósinowski, Piotr Krzywdziński.
    TYTUŁ: Potencjał gier wideo: o nadawaniu znaczeń, dyskusji, inkulturacji i rozwoju literackim młodych graczy
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The potential of video games: giving meanings to phenomena, inculturation and literary development of young gamers
    ŹRÓDŁO: Ars Educandi. - 2017, T. 14, s. 91-101
    p-ISSN: 1230-607X

    UWAGI: Bibliogr. 31 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • dziecko
  • gry wideo
  • game studies
  • edukacja
  • nowe media
  • ludologia

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • child
  • video games
  • game studies
  • education
  • new media
  • ludology

    Adres url:
    4/4
    AUTORZY: Piotr Prósinowski, Piotr Krzywdziński.
    TYTUŁ: Cyfrowe obrazy miłości: o grach wideo w kontekście miłości i bliskości
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Digital pictures of love: on video games in the context of love and closeness
    ŹRÓDŁO: Ars Educandi. - 2018, T. 15, s. 127-139
    p-ISSN: 2083-0947
    e-ISSN: 2657-6058

    UWAGI: Bibliogr. 31 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • gry wideo
  • game studies
  • pedagogika
  • kultura
  • miłość
  • romantyczność

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • video games
  • game studies
  • pedagogy
  • culture
  • love
  • romanticism

    Adres url:
    DOI:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego