logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: GRY KOMPUTEROWE
Liczba odnalezionych rekordów: 5



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/5
AUTORZY: Marta Tymińska.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Gdy gra przeistacza się w serial - o grze The walking dead jako nowej formie serialu
ŹRÓDŁO: W: Seriale w kontekście kulturowym : gatunki, konwergencja, recepcja / pod red. Anny Krawczyk-Łaskarzewskiej, Aliny Naruszewicz-Duchlińskiej, Piotra Przytuły
ADRES WYDAWNICZY: Olsztyn : Instytut Filologii Polskiej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, 2014
OPIS FIZYCZNY: S. 204-218
ISBN: 978-83-935581-7-9
UWAGI: Bibliogr. 27 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • serial
  • gry komputerowe
  • gry elektroniczne
  • Internet
  • konwergencja
  • Walking dead

    Adres url:
    2/5
    AUTORZY: Marta Witkowska.
    TYTUŁ: Funkcjonowanie wykonawcze profesjonalnych graczy komputerowych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Executive functioning of professional e-sport players
    ŹRÓDŁO: Homo Ludens. - 2016, nr 1 (9), s. 244-257
    p-ISSN: 2080-4555

    UWAGI: Bibliogr. 38 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • gry komputerowe
  • funkcje wykonawcze
  • funkcje poznawcze
  • gracz
  • e-sport

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • computer games
  • executive functions
  • video game players
  • proplayers
  • e-sport

    Adres url:
    3/5
    AUTORZY: Paweł Olejniczak.
    TYTUŁ: Treści edukacyjne w nieedukacyjnych grach wideo
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Educational messages in noneducational video games
    ŹRÓDŁO: Ars Educandi. - 2016, T. 13, s. 57-66
    p-ISSN: 1230-607X

    UWAGI: Bibliogr. 14 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • gry wideo
  • gry komputerowe
  • treści edukacyjne
  • gry edukacyjne
  • ukryte treści

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • video games
  • computer games
  • educational messages
  • educational games
  • hidden messages

    Adres url:
    4/5
    AUTORZY: Jerzy Szyłak, Sebastian Jakub Konefał.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Groza w kinie. Wstępne założenia, rozróżnienie strategii narracyjnych i krótki przegląd metodologii badawczych
    ŹRÓDŁO: W: Strefy mroku : groza w kulturze audiowizualnej / red. Sebastian Jakub Konefał
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Gdański Klub Fantastyki, 2017
    SERIA: Anatomia Fantastyki, t. 21
    OPIS FIZYCZNY: S. 11-23
    ISBN: 978-83-938843-2-2
    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • kino grozy
  • horror
  • film
  • gry komputerowe
  • komiks

    Adres url:
    5/5
    TYTUŁ: Strefy mroku : groza w kulturze audiowizualnej / red. Sebastian Jakub Konefał
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Gdański Klub Fantastyki, 2017
    OPIS FIZYCZNY: 162 s., 21 cm
    SERIA: Anatomia Fantastyki, t. 21
    ISBN: 978-83-938843-2-2
    Typ publikacji: PEK
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • kino grozy
  • horror
  • film
  • komiks
  • lęk
  • gry komputerowe

      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego