logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: GRY WIDEO
Liczba odnalezionych rekordów: 6



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/6
AUTORZY: Piotr Prósinowski.
TYTUŁ: Sumienie graczy: podejmowanie decyzji w fabularnych grach komputerowych w kontekście socjalizacji i wrażliwości społecznej
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Gamers' remorse: decision making in story-oriented video games in the context of socialization and social awareness
ŹRÓDŁO: Ars Educandi. - 2013, T. 10, s. 83-100
p-ISSN: 1230-607X

UWAGI: Bibliogr. 16 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • gry wideo
  • game studies
  • pedagogika
  • socjalizacja
  • nowe media

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • video games
  • games studies
  • pedagogy
  • socialization
  • new media

    2/6
    AUTORZY: Piotr Prósinowski, Joanna Ranachowska.
    TYTUŁ: Męskość na waszych ekranach : konstrukty mężczyzn i ich seksualności w komputerowych grach fabularnych, filmach i reklamach
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Masculinity on your screens : constructs of men and their sexualities in computer games, movies and adverts
    ŹRÓDŁO: Ars Educandi. - 2014, T. 11, s. 197-209
    p-ISSN: 1230-607X

    UWAGI: Bibliogr. 16 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • mężczyźni
  • gry wideo
  • seksualność
  • kultura popularna
  • socjalizacja

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • men
  • videogames
  • sexuality
  • popular culture
  • socialization

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    3/6
    AUTORZY: Piotr Prósinowski, Piotr Krzywdziński.
    TYTUŁ: Oniryczne inkarnacje : konstrukcje snów w wybranych grach wideo
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Oneiric incarnations : the construction of dreams in selected video games
    ŹRÓDŁO: Ars Educandi. - 2015, T. 12, s. 71-81
    p-ISSN: 1230-607X

    UWAGI: Bibliogr. 26 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • gry wideo
  • game studies
  • analiza tekstu kultury
  • wirtualna rzeczywistość
  • sny

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • video games
  • game studies
  • analysis of cultural text
  • virtual reality
  • dreams

    Adres url:
    4/6
    AUTORZY: Piotr Prósinowski, Piotr Krzywdziński.
    TYTUŁ: Gry wideo a postawa twórcza : potencjał i narracja zagrożeń
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Video games and creativity : on potential and narration of fear
    ŹRÓDŁO: Ars Educandi. - 2016, T. 13, s. 45-56
    p-ISSN: 1230-607X

    UWAGI: Bibliogr. 33 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • gry wideo
  • kreatywność
  • wrażliwość społeczna
  • edukacja
  • emocje
  • kultura

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • video games
  • creativity
  • social awareness
  • education
  • emotions
  • culture

    Adres url:
    5/6
    AUTORZY: Paweł Olejniczak.
    TYTUŁ: Treści edukacyjne w nieedukacyjnych grach wideo
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Educational messages in noneducational video games
    ŹRÓDŁO: Ars Educandi. - 2016, T. 13, s. 57-66
    p-ISSN: 1230-607X

    UWAGI: Bibliogr. 14 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • gry wideo
  • gry komputerowe
  • treści edukacyjne
  • gry edukacyjne
  • ukryte treści

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • video games
  • computer games
  • educational messages
  • educational games
  • hidden messages

    Adres url:
    6/6
    AUTORZY: Piotr Prósinowski, Piotr Krzywdziński.
    TYTUŁ: Potencjał gier wideo: o nadawaniu znaczeń, dyskusji, inkulturacji i rozwoju literackim młodych graczy
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The potential of video games: giving meanings to phenomena, inculturation and literary development of young gamers
    ŹRÓDŁO: Ars Educandi. - 2017, T. 14, s. 91-101
    p-ISSN: 1230-607X

    UWAGI: Bibliogr. 31 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • dziecko
  • gry wideo
  • game studies
  • edukacja
  • nowe media
  • ludologia

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • child
  • video games
  • game studies
  • education
  • new media
  • ludology

    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego