logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: INBOUND MARKETING
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/1
AUTORZY: Piotr Gutfrański.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Inbound marketing jako przyszłość komunikacji marketingowej w Internecie
ŹRÓDŁO: W: Nowe media i technologie we współczesnej komunikacji marketingowej / red. nauk. Jerzy Gołuchowski, Zbigniew Spyra
ADRES WYDAWNICZY: Katowice : Drukarnia Advert : Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Wydział Informatyki i Komunikacji, 2013
OPIS FIZYCZNY: S. [56]-64
ISBN: 978-83-935188-3-8
UWAGI: Bibliogr. w przypisach
Tytuł-nazwa konferencji: I Międzynarodowa Studencka Konferencja Naukowa "Nowe media i technologie we współczesnej komunikacji marketingowej"
Miejsce konferencji: Katowice
Kraj: PL
Od dnia: 2013.04.18
Do dnia: 2013.04.19
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • inbound marketing
  • social media
  • komunikacja
  • marka

      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego