logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: INTERAKCYJNY DYSKURS GLOTTODYDAKTYCZNY
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/1
AUTORZY: Beata Karpińska-Musiał.
TYTUŁ: Tutorial akademicki w naukach filologicznych na tle założeń interakcyjnego dyskursu glottodydaktycznego - krytyczna analiza różnic i podobieństw
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Academic tutorial in philology in the context of the interactive discourse in glottodidactics - critical analysis of differences and similarities
ŹRÓDŁO: Neofilolog. - 2017, nr 49/2, s. 217-233
p-ISSN: 1429-2173

UWAGI: Bibliogr. 38 poz.
UWAGI: Tyt. nru.: Interakcje w nauczaniu i uczeniu się języków obcych
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 7.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • tutoring akademicki
  • interakcyjny dyskurs glottodydaktyczny
  • tutorial
  • interakcja
  • relacja w dydaktyce
  • epistemologia wiedzy
  • kompetencje językowe

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • academic tutorial
  • interactive discourse in glottodidactics
  • tutorial
  • interaction
  • relations in teaching
  • epistemology of knowledge
  • language competences

    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego