logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: JĘZYK OPISU UCZENIA SIĘ
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/1
AUTORZY: Alicja Jurgiel-Aleksander, Jolanta Dyrda.
TYTUŁ: Uzasadnienia indywidualnych sukcesów i porażek życiowych w biografii jako pretekst do rozumienia znaczenia uczenia się. Analiza wrażliwa na konteksty
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Explanations of individual successes and failures in the biographies as the reason to understand learning meanings. Context-sensitive analyses
ŹRÓDŁO: Dyskursy Młodych Andragogów. - 2016, nr 17, s. 25-34
p-ISSN: 2084-2740

UWAGI: Bibliogr. w przypisach
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 10.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • uczenie się dorosłych
  • badanie biograficzne
  • język opisu uczenia się

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • adult learning
  • biographical research
  • language of learning description

    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego