logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: KANAŁY DYSTRYBUCJI
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/3
AUTORZY: Alicja Antonowicz.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Franchising jako przykład systemu dystrybucji zintegrowanego pionowo w sektorze handlowym w Polsce
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Franchising as a example of vertical integrated distribution's system in Polish trade sector.
ŹRÓDŁO: W: Przedsiębiorstwo w warunkach globalnej konkurencji / pod red. nauk. Adama P. Balcerzaka i Elżbiety Rogalskiej
ADRES WYDAWNICZY: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, 2009
OPIS FIZYCZNY: S. [80]-91
ISBN: 978-83-7611-274-9
UWAGI: Bibliogr. 13 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • franchising
  • franczyza
  • formy dystrybucji
  • kanały dystrybucji
  • ekspansja przedsiębiorstw

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/3
    AUTORZY: Tomasz Czuba, Aneta Oniszczuk-Jastrząbek, Adam Borodo.
    TYTUŁ: Internet usage in advertising and distribution in the banking services market
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Wykorzystanie Internetu w reklamie i dystrybucji na rynku usług bankowych
    ŹRÓDŁO: International Business and Global Economy = Biznes Międzynarodowy w Gospodarce Globalnej, [dokument elektroniczny]. - 2017, nr 36, s. 235-247
    TRYB DOSTĘPU: http://ekonom.ug.edu.pl/web/download.php?OpenFile=2601 [dostęp 28.12.2017]
    p-ISSN: 2300-6102
    e-ISSN: 2353-9496

    UWAGI: Bibliogr. 8 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • MŚP
  • Internet
  • usługi bankowe
  • kanały dystrybucji
  • reklama
  • badania rynku

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • SME
  • internet
  • banking services
  • distribution channels
  • advertising
  • market research

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    DOI:
    3/3
    AUTORZY: Aneta Oniszczuk-Jastrząbek, Tomasz Czuba, Adam Borodo, Andrzej Jaworski.
    TYTUŁ: Znaczenie nietradycyjnych kanałów w dystrybucji ubezpieczeń majątkowych w Polsce w segmencie małych i średnich przedsiębiorstw
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The importance of non-traditional distribution channels in property insurance market in Poland
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Gdańskiego. Studia i Materiały Instytutu Transportu i Handlu Morskiego. - 2017, nr 14, s. 260-273
    p-ISSN: 2080-6302

    UWAGI: Bibliogr. 14 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 7.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • ubezpieczenia majątkowe
  • przedsiębiorstwa MSP
  • rynek ubezpieczeń majątkowych
  • rynkowe zachowania
  • dystrybucja
  • kanały dystrybucji

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • market behavior
  • distribution
  • insurance market
  • SME
  • property insurance

    Adres url:
    DOI:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego