logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: KOMERCJALIZACJA
Liczba odnalezionych rekordów: 8



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/8
AUTORZY: Andrzej Poszewiecki.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Ustawa Bayh-Dole'a i jej wpływ na współpracę nauki z biznesem w USA
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Bayh-Dole'a Act and its effect on the cooperation between science and business
ŹRÓDŁO: W: Transfer wiedzy w ekonomii i zarządzaniu : praca zbiorowa / pod red. Marka Grzybowskiego
ADRES WYDAWNICZY: Gdynia : Wydawnictwo Uczelniane Akademii Morskiej, 2011
OPIS FIZYCZNY: S. 76-91
ISBN: 978-83-7421-167-3
UWAGI: Bibliogr. 27 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • innowacje
  • patenty
  • komercjalizacja
  • USA
  • ustawa Bayh-Dole'a
  • uczelnie wyższe
  • biznes

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/8
    AUTORZY: Ewa Polak, Waldemar Polak.
    TYTUŁ: Ekonomizacja nierynkowych dziedzin życia i jej konsekwencje
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Economization of public services sector and its consequences
    ŹRÓDŁO: Współczesna Gospodarka, [dokument elektroniczny]. - 2013, Vol. 4, nr 1, s. 11-20
    TRYB DOSTĘPU: http://www.wspolczesnagospodarka.pl/wp-content/uploads/2013/04/2.-E.-Polak_WG_1_2013_GG-.pdf [dostęp 6.12.2013]
    e-ISSN: 2082-677X

    UWAGI: Bibliogr. 21 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • ekonomizacja
  • urynkowienie
  • komercjalizacja
  • usługi publiczne
  • ochrona zdrowia
  • edukacja

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • economization
  • commercialization
  • marketization
  • public services
  • health care
  • education

    Adres url:
    3/8
    AUTORZY: Monika Woźniak, Dorota Buchnowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Social media - phenomenon of convergence and business aspects of the economic organizations
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Media społecznościowe - zjawisko konwergencji a biznesowe aspekty organizacji gospodarczych
    ŹRÓDŁO: W: Problemy konwergencji mediów, [t. 2] / red. nauk. Michał Kaczmarczyk, Dariusz Rott ; przy współudz. Magdaleny Boczkowskiej
    ADRES WYDAWNICZY: Praga ; Sosnowiec : Oficyna Wydawnicza "Humanitas" [etc.], 2013
    SERIA: Media and Public Relation
    OPIS FIZYCZNY: S. [427]-438
    ISBN: 978-83-61991-43-4
    ISBN: 978-80-87800-00-3
    UWAGI: Bibliogr. 29 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • media społecznościowe
  • nowe media
  • serwisy społecznościowe
  • konwergencja
  • komercjalizacja
  • komunikacja

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social media
  • new media
  • social networking
  • convergence
  • commercialization
  • communication

    4/8
    AUTORZY: Anna Kossabucka, Radosław Kossakowski.
    TYTUŁ: Dwa sety komercjalizacji. Studium porównawcze siatkówki w Hiszpanii i Polsce
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Two sets of commercialization : comparative analysis of marketization of volleyball in Poland and Spain
    ŹRÓDŁO: Przegląd Socjologii Jakościowej, [dokument elektroniczny]. - 2015, T. 11, nr 2, s. 160-184
    TRYB DOSTĘPU: http://www.qualitativesociologyreview.org/PL/Volume30/PSJ_11_2_Kossabucka_Kossakowski.pdf[dostęp 02.06.2015]
    e-ISSN: 1733-8069

    UWAGI: Bibliogr. 33 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 13.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • siatkówka
  • komercjalizacja
  • profesjonalizacja
  • sponsoring
  • media
  • marketing

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • volleyball
  • commercialization
  • professionalization
  • sponsorship
  • media
  • marketing

    Adres url:
    5/8
    AUTORZY: Klaudia Nowicka, Dominika Szymańska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Muzeum etnograficzne na wolnym powietrzu jako produkt turystyczny miejsce. Przykład Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: An ethnographic open-air museum as a place-product. The example of the Museum of the Mazovian Countryside in Sierpc
    ŹRÓDŁO: W: Przestrzeń w turystyce : znaczenie i wykorzystanie / red. nauk. Małgorzata Durydiwka, Katarzyna Duda-Gromada
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Wydział Geografii i Studiów Regionalnych UW, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. [299]-311
    ISBN: 978-83-63245-89-4
    UWAGI: Bibliogr. 21 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • produkt turystyczny miejsce
  • muzeum etnograficzne
  • komercjalizacja

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • place-product
  • ethnographic museum
  • commercialization

    6/8
    AUTORZY: Karol Śledzik.
    TYTUŁ: Asymetrie w procesie komercjalizacji patentu w warunkach ustawy Bayh-Dole'a: perspektywa publicznej uczelni wyższej
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Asymmetries in the commercialization of a patent under Bayh-Dole Act: the public university perspective
    ŹRÓDŁO: Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. - 2016, R. 14, nr 3/2, s. 253-268
    p-ISSN: 2084-5189

    UWAGI: Bibliogr. 52 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • patent
  • komercjalizacja
  • asymetria
  • ustawa Bayh-Dole'a

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • patent
  • commercialization
  • asymmetry
  • Bayh-Dole Act

    7/8
    AUTORZY: Krzysztof Czub.
    TYTUŁ: Zakres przedmiotowy komercjalizacji własności intelektualnej w publicznych szkołach wyższych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The substantive scope of commercialisation of intellectual property at public schools of higher education
    ŹRÓDŁO: Państwo i Prawo. - 2016, R. 71, z. 10, s. 62-80
    p-ISSN: 0031-0980

    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 13.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • komercjalizacja
  • własność intelektualna
  • własność przemysłowa
  • uczelnie
  • szkoły wyższe

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • commercialisation
  • intellectual property
  • industrial property
  • institutions of higher education
  • schools of higher education

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    8/8
    AUTORZY: Radosław Kossakowski.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Społeczny aktywizm kibiców piłkarskich w Europie
    ŹRÓDŁO: W: Modern futbol a świat kibiców : interdyscyplinarne studia nad kulturą futbolu, 3 / red. Andrzej Ostrowski
    ADRES WYDAWNICZY: Wrocław : Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej, cop. 2017
    OPIS FIZYCZNY: S. 151-182
    ISBN: 978-83-65408-29-7
    UWAGI: Bibliogr. 46 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • kibice
  • społeczna aktywność
  • tożsamość oporu
  • komercjalizacja
  • protest
  • zarządzanie klubami
  • trust

      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego