logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: KOMPETENCJE NAUCZYCIELA
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/2
AUTORZY: Dorota Bronk, Anna Chodak.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Nauczycielska (nie)świadomość trudności w uczeniu
ŹRÓDŁO: W: Problemy i wyzwania ekonomii społecznej / [red. nauk. Ireneusz Świtała, Dorota Bronk, Ryszard Stefaniak]
ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Ośrodek Wydawniczo-Poligraficzny SIM, 2014
OPIS FIZYCZNY: S. 135-150
ISBN: 978-83-64157-14-1
UWAGI: Bibliogr. 25 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • kompetencje nauczyciela
  • świadomość humanistyczna
  • dyslekcja rozwojowa w różnych środowiskach społecznych

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • learning difficulties

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/2
    AUTORZY: Anna Grodek.
    TYTUŁ: Sokrates Café jako sposób kształtowania postawy filozoficznej nauczyciela filozofii i etyki
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Socrates Café as a way for teachers of philosophy and ethics to develop their own philosophical attitude
    ŹRÓDŁO: Forum Pedagogiczne. - 2015, 1, s. 35-47
    p-ISSN: 2083-6325

    UWAGI: Bibliogr. 18 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • edukacja filozofii i etyki
  • kompetencje nauczyciela
  • postawa filozoficzna
  • Sokrates Café

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • teaching philosophy and ethics
  • teacher's competence
  • philosophical attitude
  • Socrates Café

    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego