logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: KONSTRUKTYWIZM
Liczba odnalezionych rekordów: 3



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/3
AUTORZY: Anna Kossobucka, Bożena Karawajczyk, Mirosława Semczuk.
TYTUŁ: Zajęcia Praktyczno - Badawcze : program nauczania dla klas I-III gimnazjum, [dokument elektroniczny]
ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk ; Elbląg : [ZPB-Innowacje], 2011
OPIS FIZYCZNY: 89 s.
UWAGI: http://www.zpb-innowacje.pl/files/2_ZPB_GIM_PROGRAM_NAUCZANIA.pdf [dostęp 16.05.2013]
Typ publikacji: POD
Język publikacji: POL
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • konstruktywizm
  • program modułowy
  • ocenianie kształtujące
  • integracja wiedzy
  • wiedza osobista
  • elastyczny system kształcenia
  • moduł
  • jednostka modułowa
  • metoda projektów
  • samoocena
  • ocena rówieśnicza
  • autonomia ucznia

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • curriculum for hands-on science course

    Adres url:
    2/3
    AUTORZY: Elżbieta Mrożek.
    TYTUŁ: "Uchwycić kopię" czy podjąć własną aktywność myślową? : o nauczaniu porównywania różnicowego i ilorazowego w szkole
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: "Catch a copy" or undertake one's own mental activity? : about teaching methods in additive and multiplicative compare word problems
    ŹRÓDŁO: Problemy Wczesnej Edukacji = Issues in Early Education. - 2014, R. 10, nr 1, s. 74-81
    p-ISSN: 1734-1582

    UWAGI: Bibliogr. 20 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 14.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • porównywanie różnicowe i ilorazowe
  • metody tradycyjne
  • konstruktywizm

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • additive and multiplicative compare word problems
  • traditional method
  • constructivism

    Adres url:
    3/3
    AUTORZY: Bartosz Atroszko.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Konstruktywizm jako źródło inspiracji dla rozwoju współczesnej edukacji nauczycieli
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Constructivism as a source of inspiration for the development of modern teacher education
    ŹRÓDŁO: W: QUAERE 2018 : recenzovaný sborník příspěvků vědecké interdisciplinární mezinárodní vědecké konference doktorandů a odborných asistentů : 27-29 června 2018, roč. 8 = QUAERE 2018 : reviewed proceedings of the Interdisciplinary Scientific International Conference for PhD students and assistant : June 27-29, 2018, vol. 8
    ADRES WYDAWNICZY: Hradec Králové : Magnanimitas, cop. 2018
    OPIS FIZYCZNY: S. 1224-1231
    ISBN: 978-80-87952-26-9
    UWAGI: Bibliogr. 16 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Quaere 2018. Interdisciplinary Scientific International Conference for PhD students and assistants
    Miejsce konferencji: Hradec Králové
    Kraj: CZ
    Od dnia: 2018.06.27
    Do dnia: 2018.06.29
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • konstruktywizm
  • edukacja nauczycieli
  • obiektywizm

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • constructivism
  • teacher education
  • objectivism

      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego