logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: MARKA
Liczba odnalezionych rekordów: 12



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/12
AUTORZY: Dorota Mielewczyk.
TYTUŁ: Marka polska : wyniki badań marketingowych
ŹRÓDŁO: Nasze Studia : zeszyty studenckie Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego. - 2011, nr 5, s. 195-203
p-ISSN: 1731-6707

UWAGI: Bibliogr. 1 poz.
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 1.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • marka
  • Polska
  • narodowość
  • badania marketingowe
  • produkt narodowy

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/12
    AUTORZY: Monika Woźniak.
    TYTUŁ: Konkurencyjność w gospodarce elektronicznej a kluczowe elementy użyteczności witryny e-commerce
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The competitiveness of the electron ic economy and the key elements of the usability of e-commerce site
    ŹRÓDŁO: Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. - 2012, R. 10, nr 2, cz. 2, s. 191-202
    p-ISSN: 2084-5189

    UWAGI: Bibliogr. 28 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • konkurencyjność
  • marketing
  • marka
  • standardy prezentacji
  • e-commerce

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • competitiveness
  • marketing
  • brand
  • standards of presentation
  • e-commerce

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    3/12
    AUTORZY: Tomasz Dryl.
    TYTUŁ: Zaufanie jako element zarządzania marką.
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Confidence as an element of brand management.
    ŹRÓDŁO: Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. - 2012, R. 10, nr 2, cz. 2, s. [43]-53.
    p-ISSN: 2084-5189

    UWAGI: Bibliogr. 7 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • marka
  • zaufanie
  • konsument
  • zmysły

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • confidence
  • consumer
  • brand
  • senses

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    4/12
    AUTORZY: Mariola Łuczak.
    TYTUŁ: Znaczenie turystyki w budowaniu marki narodowej "Polska"
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The meaning of the tourism in construction of the national mark "Poland"
    ŹRÓDŁO: Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. - 2012, R. 10, nr 2, cz. 2, s. [117]-134
    p-ISSN: 2084-5189

    UWAGI: Bibliogr. 27 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • marka
  • marka narodowa
  • branding
  • sześciokąt marki kraju

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • brand
  • national brand
  • branding
  • country brand hexagon

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    5/12
    AUTORZY: Piotr Gutfrański.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Inbound marketing jako przyszłość komunikacji marketingowej w Internecie
    ŹRÓDŁO: W: Nowe media i technologie we współczesnej komunikacji marketingowej / red. nauk. Jerzy Gołuchowski, Zbigniew Spyra
    ADRES WYDAWNICZY: Katowice : Drukarnia Advert : Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Wydział Informatyki i Komunikacji, 2013
    OPIS FIZYCZNY: S. [56]-64
    ISBN: 978-83-935188-3-8
    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Tytuł-nazwa konferencji: I Międzynarodowa Studencka Konferencja Naukowa "Nowe media i technologie we współczesnej komunikacji marketingowej"
    Miejsce konferencji: Katowice
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.04.18
    Do dnia: 2013.04.19
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • inbound marketing
  • social media
  • komunikacja
  • marka

    6/12
    AUTORZY: Tomasz Dryl, Wioleta Dryl.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Podejście sensoryczne jako narzędzie wspierające proces kształtowania zaufania konsumenta do marki
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Sensory approach as a tool supporting process of developing consumer confidence in the brand
    ŹRÓDŁO: W: Uwarunkowania sukcesu organizacji / red. nauk. Halina Czubasiewicz, Zdzisław Mokwa, Piotr Walentynowicz
    ADRES WYDAWNICZY: Gdańsk : Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego, [2013]
    OPIS FIZYCZNY: S. [353]-368
    ISBN: 978-83-7531-261-4
    UWAGI: Bibliogr. 37 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • zaufanie
  • marka
  • marka sensoryczna
  • rozbicie marki

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • trust
  • brand
  • sensory brand
  • smashing the brand process

    7/12
    AUTORZY: Tomasz Dryl.
    TYTUŁ: Zaufanie do marki globalnej
    ŹRÓDŁO: Roczniki Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu. - 2013, nr 12 (12), s. 309-324
    p-ISSN: 1643-8175

    UWAGI: Bibliogr. 26 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 8.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • zaufanie
  • marka
  • marka globalna
  • zaufanie do marki

    8/12
    AUTORZY: Sylwia Badowska.
    TYTUŁ: Istota i tożsamość marek lokalnych i globalnych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Essence and identity of local and global brands
    ŹRÓDŁO: Marketing i Rynek. - 2014, R. 21, nr 8, s. 320-325
    p-ISSN: 1231-7853

    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    UWAGI: Artykuł na CD
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • marka
  • marka lokalna
  • marka globalna
  • branding

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • brand
  • local brand
  • global brand
  • branding

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    9/12
    AUTORZY: Tomasz Dryl.
    TYTUŁ: Zaufanie konsumenta do marki produktu na rynku konsumpcyjnym
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Trust in the brand of product on the consumer market
    ŹRÓDŁO: Marketing i Rynek. - 2014, R. 21, nr 8, s. 1044-1051
    p-ISSN: 1231-7853

    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    UWAGI: Artykuł na CD
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • marka
  • zaufanie
  • zaufanie do marki
  • zarządzanie zaufaniem
  • zarządzanie marką
  • zarządzanie zaufaniem do marki

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • brand
  • trust
  • trust in the brand
  • trust management
  • brand management
  • trust in brand management

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    10/12
    AUTORZY: Danuta Ropel.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Interakcja marki i odbiorców. Marketing LEGO w dobie nowych mediów
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Interaction of brand and audience. LEGO marketing in the age of new media
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 3, New trajectories of advertising and public relations = Media, biznes, kultura, t. 3, Nowe trajektorie reklamy i public relations / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 119-[130]
    ISBN: 978-0-9927953-2-0 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-496-2 (POL)
    UWAGI: Bibliogr. 6 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • nowe media
  • marka
  • reklama
  • marketing
  • interakcja

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • new media
  • brand
  • advertising
  • marketing
  • interaction

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    11/12
    AUTORZY: Justyna Rutecka.
    TYTUŁ: Marka jako źródło konkurencyjności banków w Polsce
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Brand as a source of competitive banks in Poland
    ŹRÓDŁO: Współczesna Gospodarka, [dokument elektroniczny]. - 2016, Vol. 7, nr 2, s. 121-130
    TRYB DOSTĘPU: http://www.wspolczesnagospodarka.pl/wp-content/uploads/2016/06/8_J_Rutecka_WG_2_2016_ZiE.pdf [dostęp 11.10.2016]
    e-ISSN: 2082-677X

    UWAGI: Bibliogr. 21 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • konkurencja
  • konkurencyjność
  • bank
  • sektor bankowy
  • marka

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • competition
  • competitiveness
  • bank
  • banking
  • brand

    Adres url:
    12/12
    AUTORZY: Lena Osińska.
    TYTUŁ: Znaczenie identyfikacji wizualnej w procesie wprowadzania firmy na rynek
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The importance of visual identity in the process of marketing new business
    ŹRÓDŁO: Nasze Studia : zeszyty studenckie Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego. - 2017, nr 8, s. 335-343
    p-ISSN: 1731-6707

    UWAGI: Bibliogr. 15 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 3.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • identyfikacja wizualna
  • logo
  • marka

    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego