logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: MARKETING
Liczba odnalezionych rekordów: 17



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/17
AUTORZY: Robert Bęben.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Obtaining finance for business developement from the perspective of the marketing concept
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Pozyskiwanie źródeł finansowania przedsiębiorstwa z perspektywy koncepcji marketingu.
ŹRÓDŁO: W: Contemporary issues in economy : international conference, 20-21 November 2009, Toruń, Poland / ed. by Adam P. Balcerzak, Jerzy Boehlke, Elżbieta Rogalska
ADRES WYDAWNICZY: Toruń : Polskie Towarzystwo Ekonomiczne. Oddział : Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Mikołaja Kopernika, [2009]
OPIS FIZYCZNY: S. 44-45
ISBN: 978-83-62049-00-4
ISBN: 978-83-231-2424-5
UWAGI: Bibliogr. 11 poz.
UWAGI: Streszcz. pol., ang., pełny tekst na CD
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: ENG, POL
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • marketing
  • marketing usług finansowych
  • marketing inwestycyjny
  • relacje inwestorskie

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • marketing
  • marketing of financial services
  • marketing of investment
  • investor relations

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/17
    AUTORZY: Monika Woźniak.
    TYTUŁ: Konkurencyjność w gospodarce elektronicznej a kluczowe elementy użyteczności witryny e-commerce
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The competitiveness of the electron ic economy and the key elements of the usability of e-commerce site
    ŹRÓDŁO: Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. - 2012, R. 10, nr 2, cz. 2, s. 191-202
    p-ISSN: 2084-5189

    UWAGI: Bibliogr. 28 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • konkurencyjność
  • marketing
  • marka
  • standardy prezentacji
  • e-commerce

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • competitiveness
  • marketing
  • brand
  • standards of presentation
  • e-commerce

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    3/17
    AUTORZY: Aleksandra Wiercińska.
    TYTUŁ: Specyfika rynku usług zdrowotnych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Specific nature of the health care market
    ŹRÓDŁO: Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. - 2012, R. 10, nr 2, cz. 2, s. [165]-176
    p-ISSN: 2084-5189

    UWAGI: Bibliogr. 15 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • marketing
  • usługi zdrowotne
  • rynek usług zdrowotnych

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • health-care
  • market
  • marketing
  • health-care services

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    4/17
    AUTORZY: Wioleta Dryl.
    TYTUŁ: Strategie marketingowe dóbr luksusowych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Marketing strategies of luxury goods
    ŹRÓDŁO: Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. - 2012, R. 10, nr 2, cz. 2, s. [55]-72
    p-ISSN: 2084-5189

    UWAGI: Bibliogr. 12 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • marketing mix
  • strategia
  • marketing
  • luksus
  • produkt luksusowy

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • marketing mix
  • strategy
  • marketing
  • luxury
  • luxury products

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    5/17
    AUTORZY: Danuta Rucińska, Jacek Kotarbiński.
    TYTUŁ: Marketingowe aspekty oddziaływania na współczesny rynek pasażerskich usług lotniczych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Some aspects of the marketing influence on the modern passengers air services market
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Gdańskiego. Ekonomika Transportu i Logistyka. - 2013, nr 48, s. [45]-57
    p-ISSN: 0208-4821

    UWAGI: Bibliogr. 17 poz.
    UWAGI: Tyt. nru: Problemy funkcjonowania europejskiego transportu w XXI wieku
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 8.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • marketing
  • rynek pasażerskich usług lotniczych
  • promocja

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • competitiveness
  • passengers air transport market
  • promotion

    Adres url:
    6/17
    AUTORZY: Anna Lusińska.
    TYTUŁ: Konsultacje społeczne firm z branży energetyki wiatrowej (sektora OZE) jako narzędzie komunikowania rynkowego
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Public consultation of companies in the wind energy sector, (RES sector) as a tool for market communication
    ŹRÓDŁO: Marketing i Rynek. - 2014, R. 21, nr 4, s. [276]-282
    p-ISSN: 1231-7853

    UWAGI: Bibliogr. 14 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • komunikacja rynkowa
  • marketing
  • narzędzia komunikacji rynkowej
  • konsultacje społeczne

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • marketing communication
  • marketing
  • market communication tools
  • public consultation

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    7/17
    AUTORZY: Katarzyna Andruszkiewicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Promocja przedsiębiorstw i regionów w strefie małego ruchu granicznego między Rzecząpospolitą Polską a obwodem kaliningradzkim Federacji Rosyjskiej
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Promotion of the enterprises and regions in local border traffic between the Republic of Poland and the Russian Federation's Kaliningrad Oblast
    ŹRÓDŁO: W: Ekonomia w ujęciu globalnym, regionalnym i lokalnym / red. Anna Krzysztofek, Arkadiusz Przybyłka
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : AT Wydawnictwo, 2014
    OPIS FIZYCZNY: S. 169-175
    ISBN: 978-83-63910-25-9
    UWAGI: Bibliogr. 12 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • mały ruch graniczny
  • promocja
  • marketing

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • local border traffic
  • promotion
  • marketing

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    8/17
    AUTORZY: Agata Włodarczyk.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Wpływ realny czy wyobrażony? Fanowskie poczucie wpływu na seriale Sherlock i Nie z tego świata
    ŹRÓDŁO: W: Seriale w kontekście kulturowym : gatunki, konwergencja, recepcja / pod red. Anny Krawczyk-Łaskarzewskiej, Aliny Naruszewicz-Duchlińskiej, Piotra Przytuły
    ADRES WYDAWNICZY: Olsztyn : Instytut Filologii Polskiej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego, 2014
    OPIS FIZYCZNY: S. 219-231
    ISBN: 978-83-935581-7-9
    UWAGI: Bibliogr. 26 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • fani
  • fan studies
  • relacje producenci-fani
  • komunikacja
  • marketing
  • Nie z tego świata
  • Sherlock

    Adres url:
    9/17
    AUTORZY: Anna Kossabucka, Radosław Kossakowski.
    TYTUŁ: Dwa sety komercjalizacji. Studium porównawcze siatkówki w Hiszpanii i Polsce
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Two sets of commercialization : comparative analysis of marketization of volleyball in Poland and Spain
    ŹRÓDŁO: Przegląd Socjologii Jakościowej, [dokument elektroniczny]. - 2015, T. 11, nr 2, s. 160-184
    TRYB DOSTĘPU: http://www.qualitativesociologyreview.org/PL/Volume30/PSJ_11_2_Kossabucka_Kossakowski.pdf[dostęp 02.06.2015]
    e-ISSN: 1733-8069

    UWAGI: Bibliogr. 33 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 13.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • siatkówka
  • komercjalizacja
  • profesjonalizacja
  • sponsoring
  • media
  • marketing

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • volleyball
  • commercialization
  • professionalization
  • sponsorship
  • media
  • marketing

    Adres url:
    10/17
    AUTORZY: Magdalena Kurek.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Grywalizacja - zagraj, zanim doświadczysz
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Gamification - It play before you will experience
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 3, New trajectories of advertising and public relations = Media, biznes, kultura, t. 3, Nowe trajektorie reklamy i public relations / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 173-[179]
    ISBN: 978-0-9927953-2-0 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-496-2 (POL)
    UWAGI: Bibliogr. 4 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • grywalizacja
  • gracz
  • mechanizmy
  • marketing
  • przykłady

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    11/17
    AUTORZY: Danuta Ropel.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Interakcja marki i odbiorców. Marketing LEGO w dobie nowych mediów
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Interaction of brand and audience. LEGO marketing in the age of new media
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 3, New trajectories of advertising and public relations = Media, biznes, kultura, t. 3, Nowe trajektorie reklamy i public relations / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 119-[130]
    ISBN: 978-0-9927953-2-0 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-496-2 (POL)
    UWAGI: Bibliogr. 6 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • nowe media
  • marka
  • reklama
  • marketing
  • interakcja

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • new media
  • brand
  • advertising
  • marketing
  • interaction

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    12/17
    AUTORZY: Sylwia Badowska, Anna Rogala.
    TYTUŁ: Przełamanie stereotypizacji konsumentów-seniorów a implikacje dla marketingu
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Breaking stereotypes of consumers-seniors and the implications for marketing
    ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu. - 2015, nr 41, t. 1, s. 11-23
    p-ISSN: 1509-0507

    UWAGI: Bibliogr. 19 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • konsument
  • senior
  • stereotypy
  • marketing
  • wiek kognitywny

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • consumer
  • senior
  • stereotypes
  • marketing
  • theoretical considerations

    Adres url:
    DOI:
    13/17
    AUTORZY: Beata Czechowska-Derkacz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Rzecznik prasowy - specjalista ds. PR - zadania i miejsce w organizacji
    ŹRÓDŁO: W: Rzecznik prasowy : oczekiwania i możliwości : perspektywa teoretyczna i praktyczna / Beata Czechowska-Derkacz, Marek Zimnak (red.)
    ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Difin, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. [14]-30
    ISBN: 978-83-7930-686-2
    UWAGI: Bibliogr. 19 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • public relations
  • rzecznik prasowy
  • specjalista ds. public relations
  • media relations
  • specjalista ds. media relations
  • kształtowanie reputacji
  • komunikowanie korporacyjne
  • wizerunek
  • reputacja
  • zadania/zakres obowiązków
  • marketing
  • mega-marketing

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    14/17
    AUTORZY: Katarzyna Andruszkiewicz.
    TYTUŁ: Znaczenie działań marketingowych stosowanych przez usługodawców w podejmowaniu decyzji konsumenckich na rynku komercyjnych usług edukacyjnych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Importance of marketing actions used by service providers to consumer decisions on the commercial market for education services
    ŹRÓDŁO: Nasze Studia : zeszyty studenckie Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego. - 2015, nr 7, s. 119-128
    p-ISSN: 1731-6707

    UWAGI: Bibliogr. 8 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 3.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • marketing
  • usługi edukacyjne
  • konsument
  • decyzje konsumenckie

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • marketing
  • educational services
  • consumer
  • consumer decisions

    Adres url:
    15/17
    AUTORZY: Barbara Żurawik, Wojciech Żurawik.
    TYTUŁ: Interdyscyplinarność marketingu jako nauki i sztuki
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Interdisciplinarity of marketing as art and science
    ŹRÓDŁO: Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. - 2016, R. 14, nr 4, s. 227-233
    p-ISSN: 2084-5189

    UWAGI: Bibliogr. 11 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • marketing
  • nauka
  • wymiary nauki
  • sztuka
  • design
  • interdyscyplinarność

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • marketing
  • science
  • dimensions of science
  • art
  • design
  • interdisciplinarity

    16/17
    AUTORZY: Kalina Ciszewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Rzeczywistość reklamowa - konstrukt fotografii mody
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Advertising reality - construction of fashion photographs
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 3, Media realities. Forms, problems, aspirations = Media, biznes, kultura, t. 3, Rzeczywistość medialna. Formy, problemy, aspiracje / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 75-93
    ISBN: 978-0-9927953-6-8 (IRL)
    UWAGI: 978-83-8083-406-4 (POL)
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • fotografia
  • kampanie mody
  • marketing
  • kultura
  • reklama

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • photography
  • fashion campaign
  • marketing
  • culture
  • advertisement

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    17/17
    AUTORZY: Weronika Nowak.
    TYTUŁ: Wykorzystanie mediów społecznościowych w marketingu bankowym
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Usage of social media in bank marketing
    ŹRÓDŁO: Nasze Studia : zeszyty studenckie Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego. - 2017, nr 8, s. 325-335
    p-ISSN: 1731-6707

    UWAGI: Bibliogr. 20 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 3.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • marketing
  • bank
  • media społecznościowe
  • instytucje finansowe

    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego