logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: MEDIA SPOŁECZNE
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/1
AUTORZY: Anna Lusińska.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Media jako edukator kształtujący społeczne postawy na przykładzie programu TVP 2 Magazyn Ekspresu Reporterów
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Media as an educator shaping public attitudes on the example of the TVP 2 Storage Express is Reporters
ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 2, Social and political role of the media = Media, biznes, kultura, t. 2, Społeczna i polityczna rola mediów / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
OPIS FIZYCZNY: S. 525-[543]
ISBN: 978-0-9927953-1-3 (IRL)
ISBN: 978-83-7942-495-5 (POL)
UWAGI: Bibliogr. 21 poz.
Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
Miejsce konferencji: Gdańsk
Kraj: PL
Od dnia: 2013.10.10
Do dnia: 2013.10.11
Typ publikacji: ZMR
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • media
  • media społeczne
  • edukacja społeczna
  • polityka społeczna
  • postawy

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • media
  • social media
  • social education
  • social policy
  • attitudes

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego