logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE
Liczba odnalezionych rekordów: 21



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/21
AUTORZY: Agnieszka Czarnecka.
TYTUŁ: Rola sieci społecznościowych w kształtowaniu tożsamości i zachowań konsumenta
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The role of social networks in changing consumer's behaviour and identity
ŹRÓDŁO: Handel Wewnętrzny. - 2012, [R.] 58, [nr] 3, t. 2, s. 170-178
p-ISSN: 0438-5403

UWAGI: Bibliogr. w przypisach
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • media społecznościowe
  • zachowania konsumenckie
  • kontent marketing

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social media
  • consumer behaviour
  • content marketing

    2/21
    AUTORZY: Dorota Buchnowska.
    TYTUŁ: Analiza i ocena poziomu wykorzystania mediów społecznościowych przez największe polskie przedsiębiorstwa
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Analysis and assessment of use of social media by the largest Polish companies
    ŹRÓDŁO: Informatyka Ekonomiczna (Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu) . - 2013, 30, s. 55-69
    p-ISSN: 1507-3858

    UWAGI: Bibliogr. 18 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • media społecznościowe
  • serwis społecznościowy
  • biznes społecznościowy

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social media
  • social networking site
  • social business

    3/21
    AUTORZY: Małgorzata Łosiewicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Ku strategii wykorzystania mediów społecznościowych przez polskie przedsiębiorstwa
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Towards a strategy for the use of social media by Polish companies
    ŹRÓDŁO: W: Problemy konwergencji mediów, [t. 2] / red. nauk. Michał Kaczmarczyk, Dariusz Rott ; przy współudz. Magdaleny Boczkowskiej
    ADRES WYDAWNICZY: Praga ; Sosnowiec : Oficyna Wydawnicza "Humanitas" [etc.], 2013
    SERIA: Media and Public Relation
    OPIS FIZYCZNY: S. [331]-339
    ISBN: 978-83-61991-43-4
    ISBN: 978-80-87800-00-3
    UWAGI: Bibliogr. 9 poz.
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • media społecznościowe
  • komunikacja
  • nowe media
  • serwisy społecznościowe
  • strategia
  • firmy

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social media
  • communications
  • new media
  • social networking
  • strategy
  • business

    4/21
    AUTORZY: Dorota Buchnowska.
    TYTUŁ: Social business - a conceptual framework
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Biznes społecznościowy - ramy pojęciowe
    ŹRÓDŁO: Informatyka Ekonomiczna (Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu) . - 2013, 30, s. 44-54
    p-ISSN: 1507-3858

    UWAGI: Bibliogr. 34 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • biznes społecznościowy
  • media społecznościowe
  • technologie Web 2.0
  • serwis społecznościowy

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social business
  • social media
  • web 2.0 technologies
  • social networking service

    5/21
    AUTORZY: Monika Woźniak, Dorota Buchnowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Social media - phenomenon of convergence and business aspects of the economic organizations
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Media społecznościowe - zjawisko konwergencji a biznesowe aspekty organizacji gospodarczych
    ŹRÓDŁO: W: Problemy konwergencji mediów, [t. 2] / red. nauk. Michał Kaczmarczyk, Dariusz Rott ; przy współudz. Magdaleny Boczkowskiej
    ADRES WYDAWNICZY: Praga ; Sosnowiec : Oficyna Wydawnicza "Humanitas" [etc.], 2013
    SERIA: Media and Public Relation
    OPIS FIZYCZNY: S. [427]-438
    ISBN: 978-83-61991-43-4
    ISBN: 978-80-87800-00-3
    UWAGI: Bibliogr. 29 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • media społecznościowe
  • nowe media
  • serwisy społecznościowe
  • konwergencja
  • komercjalizacja
  • komunikacja

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social media
  • new media
  • social networking
  • convergence
  • commercialization
  • communication

    6/21
    AUTORZY: Dorota Buchnowska, Monika Woźniak.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: The role and use of social media by universities - ranking of universities in social media
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Rola i wykorzystanie mediów społecznościowych przez uczelnie wyższe - ranking uczelni w mediach społecznościowych
    ŹRÓDŁO: W: Problemy konwergencji mediów, [t. 2] / red. nauk. Michał Kaczmarczyk, Dariusz Rott ; przy współudz. Magdaleny Boczkowskiej
    ADRES WYDAWNICZY: Praga ; Sosnowiec : Oficyna Wydawnicza "Humanitas" [etc.], 2013
    SERIA: Media and Public Relation
    OPIS FIZYCZNY: S. [319]-330
    ISBN: 978-83-61991-43-4
    ISBN: 978-80-87800-00-3
    UWAGI: Bibliogr. 25 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • media społecznościowe
  • serwisy społecznościowe
  • uczelnie akademickie
  • Facebook
  • YouTube
  • Twitter

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social media
  • social networking sites
  • academic HEIs
  • Facebook
  • YouTube
  • Twitter

    7/21
    AUTORZY: Dorota Buchnowska.
    TYTUŁ: Wykorzystanie mediów społecznościowych przez uczelnie wyższe i studentów w świetle badań własnych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Use of social media by higher education institutions and students in the light of empirical studies
    ŹRÓDŁO: Nauki o Zarządzaniu = Management Sciences. - 2013, 2 (15), s. [36]-50
    p-ISSN: 2080-6000

    UWAGI: Bibliogr. 19 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • serwis społecznościowy
  • media społecznościowe
  • uczelnie wyższe
  • Facebook
  • fanpage

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social networks
  • social media
  • universities
  • Facebook
  • fanpage

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    8/21
    AUTORZY: Wioleta Dryl.
    TYTUŁ: Aktywność marek luksusowych w przestrzeni mediów społecznościowych na przykładzie sektora odzieżowego
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The activity of luxury brands in the social media space on the example of clothing sector
    ŹRÓDŁO: Marketing i Rynek. - 2015, R. 22, nr 8, s. 149-158
    p-ISSN: 1231-7853

    UWAGI: Bibliogr. 23 poz.
    UWAGI: Artykuł na płycie CD
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • luksus
  • produkt luksusowy
  • media społecznościowe

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • luxury
  • luxury product
  • social media

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    9/21
    AUTORZY: Beata Czechowska-Derkacz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Dziennikarstwo obywatelskie - o mediach w rękach odbiorców
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Citizen journalism - media in audience hands
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 2, Social and political role of the media = Media, biznes, kultura, t. 2, Społeczna i polityczna rola mediów / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 545-[562]
    ISBN: 978-0-9927953-1-3 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-495-5 (POL)
    UWAGI: Bibliogr. 20 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • dziennikarstwo obywatelskie
  • kultura konwergencji
  • media społecznościowe
  • cyfrowe pokolenie
  • demokracja 2.0

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • citizen journalism
  • convergence culture
  • social media
  • digital generation
  • democracy 2.0

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    10/21
    AUTORZY: Sylwia Kuczamer-Kłopotowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Fanpage jako narzędzie nowoczesnej komunikacji marketingowej organizacji społecznych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Facebook fan pages as the latest tool of marketing communication for social organizations
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 1, Old media, modern media = Media, biznes, kultura, t. 1, W kręgu starych i nowych mediów / ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 159-176
    ISBN: 978-0-9927953-4-4 (irl)
    ISBN: 978-83-8083-404-0 (pol)
    UWAGI: Bibliogr. 9 poz.
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • komunikacja marketingowa
  • media społecznościowe
  • fanpage

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • marketing communication
  • social media
  • fan page

    11/21
    AUTORZY: Sylwia Kuczamer-Kłopotowska.
    TYTUŁ: Rola mediów społecznościowych w komunikacji pokolenia Y
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The role of social media in communication of generation Y
    ŹRÓDŁO: Handel Wewnętrzny. - 2016, R. 62, nr 3, s. 216-227
    p-ISSN: 0438-5403

    UWAGI: Bibliogr. 20 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • komunikacja elektroniczna
  • media społecznościowe
  • pokolenie Y
  • milenialsi

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • electronic communication
  • social media
  • generation Y
  • Millennials

    Adres url:
    12/21
    AUTORZY: Magdalena Iwanowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Wolisz Facebooka czy Snapchata? O psychologicznych motywach korzystania z mediów społecznościowych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Do you prefer Facebook or Snapchat? The psychological motivations of the social media use
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 3, Media realities. Forms, problems, aspirations = Media, biznes, kultura, t. 3, Rzeczywistość medialna. Formy, problemy, aspiracje / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 171-186
    ISBN: 978-0-9927953-6-8 (IRL)
    UWAGI: 978-83-8083-406-4 (POL)
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • media społecznościowe
  • Facebook
  • Snapchat
  • psychologia mediów
  • teoria korzystania i gratyfikacji

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social media
  • Facebook
  • Snapchat
  • psychology of media
  • uses and gratification theory

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    13/21
    AUTORZY: Liwia Delińska.
    TYTUŁ: Koncepcja marketingu doświadczeń w nowych mediach
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Conception of experience marketing in the new media
    ŹRÓDŁO: Zarządzanie i Finanse = Journal of Management and Finance. - 2017, R. 15, nr 1, s. 81-94
    p-ISSN: 2084-5189

    UWAGI: Bibliogr. 33 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • marketing doświadczeń
  • komunikacja marketingowa
  • wizerunek marki
  • media społecznościowe

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • experience marketing
  • emotions
  • marketing communication
  • brand image
  • social media

    14/21
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik, Sylwia Kuczamer-Kłopotowska, Anna Lusińska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Wielka Orkiestra Świątecznej pomocy na portalu społecznościowym Facebook
    ŹRÓDŁO: W: Komunikowanie społeczne w dobie nowych technologii : praca zbiorowa / pod red. Doroty Piontek i Szymona Ossowskiego
    ADRES WYDAWNICZY: Poznań : Polskie Towarzystwo Komunikacji Społecznej, 2017
    OPIS FIZYCZNY: S. 129-141
    ISBN: 978-83-949981-1-0
    ISBN: 978-83-949981-2-7 (wydanie elektroniczne)
    UWAGI: Bibliogr. 13 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • media społecznościowe
  • internetowa komunikacja marketingowa

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social media
  • marketing communication in internet

    15/21
    AUTORZY: Weronika Nowak.
    TYTUŁ: Wykorzystanie mediów społecznościowych w marketingu bankowym
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Usage of social media in bank marketing
    ŹRÓDŁO: Nasze Studia : zeszyty studenckie Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego. - 2017, nr 8, s. 325-335
    p-ISSN: 1731-6707

    UWAGI: Bibliogr. 20 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 3.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • marketing
  • bank
  • media społecznościowe
  • instytucje finansowe

    Adres url:
    16/21
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik.
    TYTUŁ: Wykorzystanie nowych mediów w komunikowaniu politycznym na przykładzie Urzędu Miejskiego w Elblągu
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: New media in political communication on the example of the City Hall in Elbląg
    ŹRÓDŁO: Media Biznes Kultura = Media Business Culture. - 2017, nr 2 (3), s. 43-55
    p-ISSN: 2451-1986
    e-ISSN: 2544-2554

    UWAGI: Bibliogr. 30 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • komunikowanie polityczne
  • nowe media
  • komunikacja marketingowa
  • media społecznościowe
  • jednostka samorządu terytorialnego

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • political communication
  • new media marketing communication
  • social media
  • local government unit

    Adres url:
    DOI:
    17/21
    AUTORZY: Lucyna Kopciewicz.
    TYTUŁ: Cybrogi, wojownicy i żywe tarcze. Krytyczne studia nad technologiami jako perspektywa badań dyskursów niepełnosprawności
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Cyborgs, warriors and live shields. Critical technology studies as a research frame of disability discourses
    ŹRÓDŁO: Niepełnosprawność. - 2018, nr 32, s. 156-167
    p-ISSN: 2080-9476
    e-ISSN: 2544-0519

    UWAGI: Bibliogr. 11 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 11.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • niepełnosprawność
  • technologie
  • cyborg
  • Internet
  • media społecznościowe

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • disability
  • technologies
  • cyborg
  • internet
  • social media

    18/21
    AUTORZY: Liwia Delińska.
    TYTUŁ: Media społecznościowe jako determinanta rozwoju usług turystycznych
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Social media as a determinant of the development of tourism services
    ŹRÓDŁO: Ekonomiczne Problemy Usług. - 2018, 1 (130), s. 17-25
    p-ISSN: 1896-382X
    e-ISSN: 2353-2866

    UWAGI: Bibliogr. 18 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 8.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • media społecznościowe
  • zachowania konsumentów
  • turystyka

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social media
  • consumer behavior
  • tourism

    Adres url:
    DOI:
    19/21
    AUTORZY: Sylwia Badowska, Liwia Delińska.
    TYTUŁ: Media społecznościowe jako źródło absorpcji i dzielenia się informacją o produktach i ich oferentach przez pokolenie Y
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Social media as a source for the absorption and sharing information of products and their bidders by the Y generation
    ŹRÓDŁO: Marketing i Rynek. - 2018, R. 25, nr 4, s. 18-26
    p-ISSN: 1231-7853

    UWAGI: Bibliogr. 26 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • media społecznościowe
  • proces zakupowy
  • absorpcja informacji
  • dzielenie się informacją
  • źródło informacji
  • produkt
  • pokolenie Y

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social media
  • purchasing process
  • absorption of information
  • sharing information
  • information source
  • product
  • generation Y

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    20/21
    AUTORZY: Sylwia Kuczamer-Kłopotowska.
    TYTUŁ: Rola Google w komunikowaniu treści blogów w segmencie polskich młodszych millenialsów
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The role of Google in communicating blog content in the segment of young Polish millennials
    ŹRÓDŁO: Zarządzanie w Kulturze. - 2018, T. 19, z. 2, s. 123-135
    p-ISSN: 1896-8201
    e-ISSN: 2084-3976

    UWAGI: Bibliogr. 26 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 14.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • Google
  • media społecznościowe
  • blog
  • blogosfera
  • millenialsi

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Google
  • social media
  • blog
  • blogosphere
  • Millennials

    Adres url:
    DOI:
    21/21
    AUTORZY: Sylwia Kuczamer-Kłopotowska.
    TYTUŁ: Rola mediów społecznościowych w komunikowaniu treści blogów w segmencie młodszych milenialsów
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The role of social media in communicating blog content in the segment of young millennials
    ŹRÓDŁO: Marketing i Rynek. - 2018, R. 25, nr 4, s. 331-340
    p-ISSN: 1231-7853

    UWAGI: Bibliogr. 26 poz.
    UWAGI: Artykuł na płycie CD
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • media społecznościowe
  • blog
  • blogosfera
  • milenialsi

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social media
  • blog
  • blogosphere
  • Millennials

    Adres url:
    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego