logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: MODEL PARADOKSALNY PEDAGOGIKI
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/1
AUTORZY: Aleksandra Szulman-Wardal, Arkadiusz Mański.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Paradoksalny model edukacyjny dla osób z chorobą neurodegeneracyjną na podstawie dziewięcioletniej obserwacji ucznia z chorobą Huntingtona
ŹRÓDŁO: W: Doświadczanie choroby i niepełnosprawności / pod red. Ewy Zasępy
ADRES WYDAWNICZY: Warszawa : Wydawnictwo Akademii Pedagogiki Specjalnej, 2013
OPIS FIZYCZNY: S. 175-191
ISBN: 978-83-62828-78-4
UWAGI: Bibliogr. 22 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • choroba Huntingtona
  • model paradoksalny pedagogiki
  • pedagogika paliatywna

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Huntington's disease
  • paradoxical model of pedagogy
  • palliative pedagogy

      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego