logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: NAUCZANIE JĘZYKA ANGIELSKIEGO
Liczba odnalezionych rekordów: 2



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/2
AUTORZY: Magdalena Wawrzyniak-Śliwska.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Autonomia w nauczaniu wczesnoszkolnym : kto się boi autonomii?
ŹRÓDŁO: W: Rozwijanie zdolności uczenia się : wybrane konteksty i problemy / pod red. Ewy Filipiak
ADRES WYDAWNICZY: Bydgoszcz : Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego, 2008
OPIS FIZYCZNY: S. 158-168
ISBN: 978-83-7096-671-3
UWAGI: Bibliogr. 16 poz.
Typ publikacji: PMR
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 4.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • autonomia
  • autonomia dziecięca
  • nauczanie języka angielskiego

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/2
    AUTORZY: Jarosław Jendza.
    TYTUŁ: Foreign languages in the Montessori environment: a participatory action research - the first cycle
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Języki obce w otoczeniu Montessori: partycypacyjne badanie w działaniu - pierwszy cykl
    ŹRÓDŁO: Beyond Philology. - 2016, no. 13, s. 287-305
    p-ISSN: 1732-1220
    e-ISSN: 2451-1498

    UWAGI: Bibliogr. 41 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 7.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • alternatywna wczesna edukacja
  • metoda Montessori
  • nauczanie języka angielskiego
  • uczestniczące badania w działaniu

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • alternative early childhood education
  • Montessori method
  • participatory action research strategy
  • teaching English

    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego