logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: NOWE MEDIA
Liczba odnalezionych rekordów: 18



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/18
AUTORZY: Grażyna Złotkowska.
TYTUŁ: Komunikacja interaktywna w małych przedsiębiorstwach handlowych
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Interactive communication in small trade companies
ŹRÓDŁO: Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego. Ekonomiczne Problemy Usług. - 2009, nr 42, s. [217]-221
p-ISSN: 1896-382X

Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • metoda obsługi
  • nowe media
  • komunikacja interpersonalna
  • komunikacja interaktywna

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/18
    AUTORZY: Jan Kreft.
    TYTUŁ: Media a ekonomia uwagi
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The media and economy of attention
    ŹRÓDŁO: Studia Medioznawcze. - 2009, nr 3 (38), s. [142]-151
    p-ISSN: 1641-0920

    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 6.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • ekonomia uwagi
  • nowe media
  • dziennikarstwo

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • economy of attention
  • new media
  • journalism

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    3/18
    AUTORZY: Jan Kreft.
    TYTUŁ: Dostęp do gospodarki opartej na wiedzy - nowe bariery i wykluczenia
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Access to knowledge-based economy - new barriers and exclusions
    ŹRÓDŁO: Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. - 2010, nr 113, s. [487]-497
    p-ISSN: 1899-3192

    UWAGI: Bibliogr. 41 poz.
    UWAGI: Tyt. nru: Ekonomia
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 9.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • wiedza
  • wykluczenie
  • nowe media

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    4/18
    AUTORZY: Grażyna Penkowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Nowe media a kompetencje medialne studentów pedagogiki
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: New media versus media competence of education students
    ŹRÓDŁO: W: Język - komunikacja - media - edukacja / red. Bronisław Siemieniecki, Tadeusz Lewowicki.
    ADRES WYDAWNICZY: Toruń : Wydawnictwo Adam Marszałek, cop. 2010
    OPIS FIZYCZNY: S. [239]-250
    ISBN: 978-83-7611-684-6
    UWAGI: Bibliogr. 21 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • nowe media
  • przekaz medialny
  • kompetencje medialne

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • new media
  • media materials
  • media competence

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    5/18
    AUTORZY: Małgorzata Łosiewicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Dziennikarz obywatelski, czyli kto?
    ŹRÓDŁO: W: Oblicza nowych mediów / pod red. Agnieszki Ogonowskiej.
    ADRES WYDAWNICZY: Kraków : Oficyna Wydawnicza Text, 2011.
    SERIA: Prace Naukowe Wyższej Szkoły Zarządzania i Bankowości w Krakowie, 76
    OPIS FIZYCZNY: S. 124-137.
    ISBN: 978-83-60560-68-6
    UWAGI: Bibliogr. 4 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 4.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • nowe media
  • dziennikarstwo obywatelskie

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • new media
  • citizen journalism

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    6/18
    AUTORZY: Małgorzata Łosiewicz.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Ku strategii wykorzystania mediów społecznościowych przez polskie przedsiębiorstwa
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Towards a strategy for the use of social media by Polish companies
    ŹRÓDŁO: W: Problemy konwergencji mediów, [t. 2] / red. nauk. Michał Kaczmarczyk, Dariusz Rott ; przy współudz. Magdaleny Boczkowskiej
    ADRES WYDAWNICZY: Praga ; Sosnowiec : Oficyna Wydawnicza "Humanitas" [etc.], 2013
    SERIA: Media and Public Relation
    OPIS FIZYCZNY: S. [331]-339
    ISBN: 978-83-61991-43-4
    ISBN: 978-80-87800-00-3
    UWAGI: Bibliogr. 9 poz.
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • media społecznościowe
  • komunikacja
  • nowe media
  • serwisy społecznościowe
  • strategia
  • firmy

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social media
  • communications
  • new media
  • social networking
  • strategy
  • business

    7/18
    AUTORZY: Monika Woźniak, Dorota Buchnowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Social media - phenomenon of convergence and business aspects of the economic organizations
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Media społecznościowe - zjawisko konwergencji a biznesowe aspekty organizacji gospodarczych
    ŹRÓDŁO: W: Problemy konwergencji mediów, [t. 2] / red. nauk. Michał Kaczmarczyk, Dariusz Rott ; przy współudz. Magdaleny Boczkowskiej
    ADRES WYDAWNICZY: Praga ; Sosnowiec : Oficyna Wydawnicza "Humanitas" [etc.], 2013
    SERIA: Media and Public Relation
    OPIS FIZYCZNY: S. [427]-438
    ISBN: 978-83-61991-43-4
    ISBN: 978-80-87800-00-3
    UWAGI: Bibliogr. 29 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • media społecznościowe
  • nowe media
  • serwisy społecznościowe
  • konwergencja
  • komercjalizacja
  • komunikacja

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • social media
  • new media
  • social networking
  • convergence
  • commercialization
  • communication

    8/18
    AUTORZY: Piotr Prósinowski.
    TYTUŁ: Sumienie graczy: podejmowanie decyzji w fabularnych grach komputerowych w kontekście socjalizacji i wrażliwości społecznej
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Gamers' remorse: decision making in story-oriented video games in the context of socialization and social awareness
    ŹRÓDŁO: Ars Educandi. - 2013, T. 10, s. 83-100
    p-ISSN: 1230-607X

    UWAGI: Bibliogr. 16 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • gry wideo
  • game studies
  • pedagogika
  • socjalizacja
  • nowe media

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • video games
  • games studies
  • pedagogy
  • socialization
  • new media

    9/18
    AUTORZY: Anna Ryłko-Kurpiewska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Witamy w świecie marek! O zmieniającej się funkcji dziecka jako odbiorcy reklamy
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Welcome to brands world! On emering child - advertisement consumer function
    ŹRÓDŁO: W: Problemy konwergencji mediów, [t. 1] / red. nauk. Michał Kaczmarczyk, Dariusz Rott ; przy współudz. Magdaleny Boczkowskiej
    ADRES WYDAWNICZY: Praga ; Sosnowiec : Oficyna Wydawnicza "Humanitas" [etc.], 2013
    SERIA: Media and Public Relation
    OPIS FIZYCZNY: S. [351]-360
    ISBN: 978-83-61991-35-9
    ISBN: 978-80-87800-00-3
    UWAGI: Bibliogr. 14 poz.
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • reklama
  • adresat
  • lalka Barbie
  • komunikacja
  • nowe media

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • advertisement
  • Barbie doll
  • communication
  • new media
  • consumer

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    10/18
    AUTORZY: Alicja Zbierzchowska, Małgorzata Karczmarzyk.
    TYTUŁ: Wizerunek ojca i dziecka w neomediach : analiza wybranych, polskich forów internetowych dla rodziców
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The image of father and child in new media : the analysis of selected Polish Internet forums for parents
    ŹRÓDŁO: Studia nad Rodziną. - 2014, R. 18, nr 2, s. [287]-302
    p-ISSN: 1429-2416

    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 8.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • ojcostwo
  • opieka nad dzieckiem
  • nowe media
  • fora internetowe

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • fatherhood
  • care of children
  • new media
  • internet forums

    11/18
    AUTORZY: Danuta Ropel.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Interakcja marki i odbiorców. Marketing LEGO w dobie nowych mediów
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Interaction of brand and audience. LEGO marketing in the age of new media
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 3, New trajectories of advertising and public relations = Media, biznes, kultura, t. 3, Nowe trajektorie reklamy i public relations / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 119-[130]
    ISBN: 978-0-9927953-2-0 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-496-2 (POL)
    UWAGI: Bibliogr. 6 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • nowe media
  • marka
  • reklama
  • marketing
  • interakcja

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • new media
  • brand
  • advertising
  • marketing
  • interaction

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    12/18
    AUTORZY: Maria Groenwald.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Nauczyciel geografii w świecie nowych mediów
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Geography teacher in the world of new media
    ŹRÓDŁO: W: Technologie informacyjno-komunikacyjne w kształceniu geograficznym : założenia teoretyczne, diagnoza, wykorzystania / [red. tomu Adam Hibszer, Elżbieta Szkurłat]
    ADRES WYDAWNICZY: Łódź : Komisja Edukacji Geograficznej PTG ; Wydział Nauk Geograficznych UŁ, 2015
    SERIA: Prace Komisji Edukacji Geograficznej Polskiego Towarzystwa Geograficznego, t. 4
    OPIS FIZYCZNY: S. 13-25
    ISBN: 978-83-934983-1-4
    UWAGI: Bibliogr. 38 poz.
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • nowe media
  • edukacja geograficzna
  • nauczyciel w sytuacji granicznej

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • new media
  • geography education
  • teacher in borderline situation

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    13/18
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Nowe media w marketingu terytorialnym na przykładzie działalności Gdańsk Convention Bureau
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: New media in territorial marketing (activity of Gdansk Convention Bureau example)
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 1, Media language research = Media, biznes, kultura, t. 1, Badania nad językiem mediów / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 315-[329]
    ISBN: 978-0-9927953-0-6 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-494-8 (POL)
    UWAGI: Bibliogr. 9 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • marketing terytorialny
  • nowe media
  • przemysł spotkań
  • convention bureau

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • territorial marketing
  • new media
  • meeting industry
  • convention bureau

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    14/18
    AUTORZY: Monika Szeligowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Pasywnym odbiorcom mówimy "nie!". O przemianie monologu reklamowego w dialog z konsumentem w obrębie starych mediów
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: We say "no" to passive consumers! About transformation of advertising monologue into dialogue with a consumer in the area of the old media
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 3, New trajectories of advertising and public relations = Media, biznes, kultura, t. 3, Nowe trajektorie reklamy i public relations / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 101-[117]
    ISBN: 978-0-9927953-2-0 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-496-2 (POL)
    UWAGI: Bibliogr. 20 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • interaktywność
  • reklama
  • odbiorca
  • nowe media
  • konwergencja

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • interactivity
  • advertisement
  • consumer
  • new media
  • convergence

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    15/18
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: New media in event marketing
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Nowe media w event marketingu
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 1, Old media, modern media = Media, biznes, kultura, t. 1, W kręgu starych i nowych mediów / ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2016
    OPIS FIZYCZNY: S. 179-194
    ISBN: 978-0-9927953-4-4 (irl)
    ISBN: 978-83-8083-404-0 (pol)
    UWAGI: Bibliogr. 16 poz.
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • event marketing
  • nowe media
  • komunikacja marketingowa

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • event marketing
  • new media
  • marketing communications

    16/18
    AUTORZY: Piotr Prósinowski, Piotr Krzywdziński.
    TYTUŁ: Potencjał gier wideo: o nadawaniu znaczeń, dyskusji, inkulturacji i rozwoju literackim młodych graczy
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The potential of video games: giving meanings to phenomena, inculturation and literary development of young gamers
    ŹRÓDŁO: Ars Educandi. - 2017, T. 14, s. 91-101
    p-ISSN: 1230-607X

    UWAGI: Bibliogr. 31 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • dziecko
  • gry wideo
  • game studies
  • edukacja
  • nowe media
  • ludologia

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • child
  • video games
  • game studies
  • education
  • new media
  • ludology

    Adres url:
    17/18
    AUTORZY: Katarzyna Kamińska-Korolczuk.
    TYTUŁ: The internet, social media, attractiveness of the message and electoral participation - dependencies and forecasts for the future
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Internet, media społecznościowe, atrakcyjność przekazu i udział w wyborach - zależności i prognozy na przyszłość
    ŹRÓDŁO: Kognitywistyka i Media w Edukacji. - 2017, nr 2, s. 35-51
    p-ISSN: 1643-6938

    UWAGI: Bibliogr. 38 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: ENG
    Punktacja MNiSW: 4.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • Internet
  • nowe media
  • partycypacja wyborcza
  • teoria gratyfikacji
  • aktywność społeczno-polityczna

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • internet
  • new media
  • electoral participation
  • gratification theory
  • socio-political activity

    Adres url:
    18/18
    AUTORZY: Anna Kalinowska-Żeleźnik.
    TYTUŁ: Wykorzystanie nowych mediów w komunikowaniu politycznym na przykładzie Urzędu Miejskiego w Elblągu
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: New media in political communication on the example of the City Hall in Elbląg
    ŹRÓDŁO: Media Biznes Kultura = Media Business Culture. - 2017, nr 2 (3), s. 43-55
    p-ISSN: 2451-1986
    e-ISSN: 2544-2554

    UWAGI: Bibliogr. 30 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • komunikowanie polityczne
  • nowe media
  • komunikacja marketingowa
  • media społecznościowe
  • jednostka samorządu terytorialnego

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • political communication
  • new media marketing communication
  • social media
  • local government unit

    Adres url:
    DOI:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego