logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: ODBIORCA
Liczba odnalezionych rekordów: 5



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/5
AUTORZY: Anna Ryłko-Kurpiewska.
TYTUŁ: Kontrowersje wokół tradycji badań nad komunikatem reklamowym
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Controversy over traditional research on advertising and its message
ŹRÓDŁO: Studia Medioznawcze. - 2007, nr 4 (31), s. 51-73
p-ISSN: 1641-0920

UWAGI: Bibliogr. w przypisach
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 6.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • komunikacja w reklamie
  • nadawca
  • odbiorca
  • kontekst

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • communication in advertising
  • sender
  • receiver
  • context

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    2/5
    AUTORZY: Anna Sobecka.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Kontekst - kolekcja - reinterpretacja. Koncepcja wystawy "Bursztynowe konteksty"
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Context - collection - reinterpretation. Concept of the exhibition 'Amber contexts'
    ŹRÓDŁO: W: Bursztyn i żuławskie konteksty kulturowe : praca zbiorowa / pod red. nauk. Janusza Hochleitnera
    ADRES WYDAWNICZY: Malbork : Muzeum Zamkowe, 2014
    OPIS FIZYCZNY: S. [79]-97
    ISBN: 978-83-60518-67-0
    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • bursztynowe konteksty
  • kolekcja
  • wystawa
  • muzeum
  • reinterpretacja
  • odbiorca

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • amber contexts
  • collection
  • exhibition
  • museum
  • reinterpretation
  • recipient

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    3/5
    AUTORZY: Alicja Pstyga.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Międzyjęzykowe i międzykulturowe konteksty dyskursu medialnego - z perspektywy odbiorcy przekładu (na materiale rosyjskim i polskim)
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Cross-linguistic and cross-cultural contexts of media discourse - a view of the recipient of the translation (an analysis of the Russian-Polish translation)
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 2, Social and political role of the media = Media, biznes, kultura, t. 2, Społeczna i polityczna rola mediów / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 481-[500]
    ISBN: 978-0-9927953-1-3 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-495-5 (POL)
    UWAGI: Bibliogr. 20 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • dyskurs medialny
  • przekład
  • odbiorca

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • media discourse
  • translation
  • recipient

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    4/5
    AUTORZY: Monika Szeligowska.
    TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Pasywnym odbiorcom mówimy "nie!". O przemianie monologu reklamowego w dialog z konsumentem w obrębie starych mediów
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: We say "no" to passive consumers! About transformation of advertising monologue into dialogue with a consumer in the area of the old media
    ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 3, New trajectories of advertising and public relations = Media, biznes, kultura, t. 3, Nowe trajektorie reklamy i public relations / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
    ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2015
    OPIS FIZYCZNY: S. 101-[117]
    ISBN: 978-0-9927953-2-0 (IRL)
    ISBN: 978-83-7942-496-2 (POL)
    UWAGI: Bibliogr. 20 poz.
    Tytuł-nazwa konferencji: Międzynarodowa Konferencja Naukowa "Media-Biznes-Kultura. Pomorze 2013"
    Miejsce konferencji: Gdańsk
    Kraj: PL
    Od dnia: 2013.10.10
    Do dnia: 2013.10.11
    Typ publikacji: ZMR
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 5.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • interaktywność
  • reklama
  • odbiorca
  • nowe media
  • konwergencja

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • interactivity
  • advertisement
  • consumer
  • new media
  • convergence

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
    5/5
    AUTORZY: Jolanta Maćkiewicz.
    TYTUŁ: Jak można badać komunikację medialną? - perspektywa odbiorcy
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: How to analyze media communication? - user's perspective
    ŹRÓDŁO: Studia Medioznawcze = Media Studies. - 2016, nr 2 (65), s. 25-35
    p-ISSN: 1641-0920
    e-ISSN: 2451-1617

    UWAGI: Bibliogr. w przypisach
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • komunikacja
  • media
  • odbiór
  • odbiorca
  • kontekst
  • kompetencja

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • communications
  • media
  • reception
  • recipient
  • context
  • competence

    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego