logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: PEDAGOGIKA KRYTYCZNA
Liczba odnalezionych rekordów: 6



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/6
AUTORZY: Piotr Kowzan.
TYTUŁ: Krytyczna czy bankowa? Edukacja ekonomiczna na uniwersytecie i poza nim
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Critical or banking? Economical education at and outside of the university
ŹRÓDŁO: Praktyka Teoretyczna, [dokument elektroniczny]. - 2013, nr 1 (7), s. [195]-217
TRYB DOSTĘPU: http://www.praktykateoretyczna.pl/PT_nr7_2013_NOU/12.Kowzan.pdf [dostęp 04.03.2014]
e-ISSN: 2081-8130

UWAGI: Bibliogr. w przypisach
Typ publikacji: PAC
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 10.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • edukacja ekonomiczna
  • dług
  • OECD
  • pedagogika krytyczna

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • economical educacion
  • debt
  • OECD
  • critical pedagogy

    Adres url:
    2/6
    AUTORZY: Tarzycjusz Buliński.
    TYTUŁ: Kultura popularna w nauczaniu szkolnym : analiza krytyczna
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Popular culture in school instruction : a critical analysis
    ŹRÓDŁO: Psychologia Wychowawcza. - 2013, T. 46, nr 4, s. [139]-152
    p-ISSN: 0033-2860

    UWAGI: Bibliogr. 64 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 7.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • kultura popularna
  • szkoła
  • pedagogika krytyczna
  • antropologia kulturowa
  • psychologia rozwojowa

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • popular culture
  • school education
  • critical pedagogy
  • cultural anthropology
  • developmental psychology

    Adres url:
    DOI:
    3/6
    AUTORZY: Piotr Stańczyk.
    TYTUŁ: Interesy, ekonomia i emancypacja. O powrocie pedagogiki krytycznej do zagadnień społeczno-ekonomicznych i pojęciu interwencji
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Interests, economics and emancipation. On return of critical pedagogy to socio-economic issues and category of intervention
    ŹRÓDŁO: Teraźniejszość, Człowiek, Edukacja. - 2016, T. 19, nr 2 (74), s. 31-52
    p-ISSN: 1505-8808
    e-ISSN: 2450-3428

    UWAGI: Bibliogr. 40 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • pedagogika krytyczna
  • interwencja
  • klasa społeczna
  • emancypacja
  • polityki publiczne
  • Paulo Freire

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • critical pedagogy
  • intervention
  • social class
  • emancipation
  • public politics
  • Paulo Freire

    Adres url:
    4/6
    AUTORZY: Karolina Starego.
    TYTUŁ: Poza dyskurs kompetencji w edukacji krytycznej. "Trzeci termin" oraz Paula Freirego i Jacquesa Rancière'a idea dialogu "zapośredniczonego"
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Beyond competence: Paulo Freire, Jacque Rancière and the use of the "third term" in critical pedagogy
    ŹRÓDŁO: Forum Oświatowe. - 2016, nr 1 (55), s. 33-53
    p-ISSN: 0867-0323
    e-ISSN: 2450-3452

    UWAGI: Bibliogr. 54 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • Paulo Freire
  • Jacques Rancière
  • kompetencje
  • dialog
  • pedagogika krytyczna
  • rzecz
  • "trzeci termin"

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Paulo Freire
  • Jacques Rancière
  • competence
  • dialogue
  • critical pedagogy
  • third term

    Adres url:
    5/6
    AUTORZY: Piotr Stańczyk.
    TYTUŁ: Freirego Suchodolskim - Suchodolskiego Freirem: pedagogika materialistyczna i krytyka ideologii
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Freire with Suchodolski - Suchodolski with Freire: materialist pedagogy and critique of ideology
    ŹRÓDŁO: Teraźniejszość, Człowiek, Edukacja. - 2018, T. 21, nr 2 (82), s. 7-30
    p-ISSN: 1505-8808
    e-ISSN: 2450-3428

    UWAGI: Bibliogr. 47 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 10.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • Bogdan Suchodolski
  • Paulo Freire
  • pedagogika materialistyczna
  • krytyka ideologii
  • pedagogika krytyczna
  • pedagogika rzeczy

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • Bogdan Suchodolski
  • Paulo Freire
  • materialist pedagogy
  • critique of ideology
  • critical pedagogy
  • thing-centered pedagogy

    Adres url:
    6/6
    AUTORZY: Piotr Stańczyk.
    TYTUŁ: Uciśnieni, historia i społeczna zmiana. Historiozofia w filozofii wychowania P. Freirego: pojęcie historii jako możliwości
    TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: The oppressed, history and social change. Philosophy of history in P. Freire's philosophy of education: category of history as possibility
    ŹRÓDŁO: Forum Oświatowe. - 2018, Vol. 30, nr 1 (59), s. 53-72
    p-ISSN: 0867-0323
    e-ISSN: 2450-3452

    UWAGI: Bibliogr. 52 poz.
    Typ publikacji: PAC
    Język publikacji: POL
    Punktacja MNiSW: 12.000
    Słowa kluczowe w j. pol.:
  • historia jako możliwość
  • pedagogika emancypacyjna
  • Paulo Freire
  • historiozofia
  • ideologia
  • pedagogika krytyczna

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • history as possibility
  • emancipatory education
  • Paulo Freire
  • philosophy of history
  • ideology
  • critical pedagogy

    Adres url:
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego