logo UG

Bibliografia Publikacji Pracowników, Doktorantów i Studentów UG




Zapytanie: PLAKAT SPOŁECZNY
Liczba odnalezionych rekordów: 1



Przejście do opcji zmiany formatu | Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetl wyniki w wersji do druku | | Przesłanie wyników do modułu analizy | Nowe wyszukiwanie
1/1
AUTORZY: Aleksandra Żukowska.
TYTUŁ [ROZDZIAŁU, FRAGMENTU]: Relacje słowa i obrazu w plakacie społecznym na przykładzie piętnastu lat konkursu Galeria Plakatu AMS na tle współczesnej kultury wizualnej w Polsce
TYTUŁ W INNYM JĘZYKU: Word-image relationships in social poster on the example of AMS Poster Gallery Contest in the context of contemporary visual culture in Poland
ŹRÓDŁO: W: Media, business, culture, vol. 3, Media realities. Forms, problems, aspirations = Media, biznes, kultura, t. 3, Rzeczywistość medialna. Formy, problemy, aspiracje / [ed. by Małgorzata Łosiewicz, Anna Ryłko-Kurpiewska]
ADRES WYDAWNICZY: Kinvara Co. Galway ; Gdynia : TrueSign : Novae Res, 2016
OPIS FIZYCZNY: S. 95-110
ISBN: 978-0-9927953-6-8 (IRL)
UWAGI: 978-83-8083-406-4 (POL)
Typ publikacji: ZMR
Język publikacji: POL
Punktacja MNiSW: 5.000
Słowa kluczowe w j. pol.:
  • Galeria Plakatu AMS
  • plakat społeczny
  • komunikacja wizualna
  • typografia

    Słowa kluczowe w j. ang.:
  • AMS Poster Gallery
  • social posters
  • visual communication
  • typography

    [sprawdź dostępność w katalogu BUG]
      Wyświetl ponownie stosując format:
  • Wyświetl/ukryj etykiety | Wyświetlenie wyników w wersji do druku | | Nowe wyszukiwanie | Biblioteka Główna Uniwersytetu Gdańskiego